meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Og det er jo søndag om en uke. Men når får man egentlig svaret da? Sender de per brev eller mail og er det slik at de begynner å sende ut fra denne datoen?
OsloMor Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Du kan bare gå inn på din side å sjekke det 20.juli:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Ok. Men ikke før? He he. Jeg er så utålmodig, spesielt siden poengkravene er høye og jeg er helt i grenseland...
OsloMor Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 He-he, nei det kommer ikke før.. De har jo flere ting å ta hensyn til som 2. opptak osv. Du er ikke alene for å si det sånn! Jeg har gjort en vill og crazy ting, nemlig søkt meg inn på et studie med høyt poengkrav samtidig som jeg er midt i et annet studie jeg synes er super interessant og som gir meg en ok jobb... Fikk det for meg st det var mitt kall, og egentlig håper jeg litt at jeg ikke kommer inn.. Nei, vi får nok holde ut en hel uke til...;-)!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Ja, 20 juli.......... Vææææ, gruer/gleder meg til de legger ut resultatene.... Fant ut etter jeg hadde søkt, at jeg kunne ha søkt tidlig opptak, men nei da det hadde ikke jeg fått med meg... Argh! Da hadde jeg visst resultatet allerede! Hva har du søkt på HI??
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Leste en plass at du kunne gå inn og sjekke den 18. juli jeg, siden den 20 falt på en søndag i år..
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2008 Hva har du søkt på oslomor? Og hva er kravene hos deg? I det jg har søkt på var det 62 eller 63 i fjor...
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har søkt på årsstudium i økonomi og ledelse ved Høgskolen i Oslo. 18.juli altså? Interessant...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 Det kan veldig godt stemme, tenkte på det selv. I og med at 20 er en søndag, og resultatet skal være ute den 20. Så legger de det vel ut ett par dager før, enn etter "forfallsdatoen". Om det hele ikke blir gjort automatisk, slik at det er ute på søndag... *huff, gruer meg*
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. juli 2008 #11 Skrevet 13. juli 2008 Søkte sykepleien i Drammen jeg, der var det ikke så høyt i fjor. 35 tror jeg det var, men fikk ett brev fra skolen at det var oppgang på 5% tror jeg det var... Generelt på landsbasis er det færre søkere til sp. men altså IKKE i Drammen!!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. juli 2008 35 eller 40 er vel ikke så høyt? Det kommer du sikkert inn på.
OsloMor Skrevet 13. juli 2008 #13 Skrevet 13. juli 2008 He-he, jeg tør ikke skrive det her, er redd for å bli gjenkjent. (Lenge leve paranoiaen), men kommer du inn så sees vi forhåpentligvis på SAM på Hio;-0! Men herregud og høyt det var på ditt, 61,6 er den offisielle poenggrensen for ditt studium i 2007.(Sitter med studiekatalogen fra Hio ved siden av meg skjønner du;). 18 juli, var forøvrig meget interessant!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. juli 2008 #14 Skrevet 13. juli 2008 Hehe, ja jeg håper det... Kan ikke skryte av mine poeng, men lite lyst til å gå på "vanlig" skole å ta opp kjeeeedelige fag. Er ikke helt innstillt på det gitt, klarer liksom ikke å yte mitt beste da det intresserer meg midt i rattata. Mens sp. er det jeg VIL, i hvertfall per dags dato;) Vi krysser alt vi kan krysse, og håper på at alle får sine ønsker oppfyllt!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. juli 2008 Ja, nesten 62 da:) Og jeg har rundt 60 poeng, så håper det har synket i år også. Mine primitive regnestykker basert på årets søkertall på førsteprioritet, poenggrenser i fjor og søkertall i fjor tilsier at det skal synke noen poeng kanskje:) Håper jeg kommer inn. Hva er SAM på HiO? Hvorfor vil du ikke bli gjenkjent?
OsloMor Skrevet 13. juli 2008 #16 Skrevet 13. juli 2008 He-he, ikke for noe annen grunn en at jeg er litt skeptisk til å gi ut for mye info om meg selv på intenett. Er ikke på facebook heller, er nok litt gammeldags der, men jeg synes det er litt skummelt at andre skal vite hvem jeg er uten at jeg vet hvem de er... Sam er avdeling for samfunnsfag, og det er dit jeg har søkt meg også:-)!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 13. juli 2008 Åja, he he, dumme meg:) Ok, jeg er ikke så paranoid enda, så om du møter meg og vi snakkes kan det hende du skjønner hvem jeg er:) Om vi kommer inn da! Men leste at det jeg har søkt er uten obligatorisk oppmøte og siden jeg er bor et stykke unna, så er jeg nok ikke der hele tida. He he.
OsloMor Skrevet 13. juli 2008 #18 Skrevet 13. juli 2008 Håper inderlig vi kommer inn, hvis jeg skjønner hvem du er, så tror jeg du hadde skjønt hvem jeg er også, he-he;)!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #19 Skrevet 13. juli 2008 Ha ha, ja, det blir ikke vanskelig. Den mystiske, lett tilbakeholdne, paranoide jenta med barn;) he he. Neida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå