3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Mener å huske du inviterte oss til å gjette når babyen din ville bli født, så nå er jeg spent på om du har fått enda;) Har ikke vært her inne på noen dager nå, og kan ikke si at jeg har sett nicket ditt de gangene jeg har vært her nå... Prøvde å leite litt etter innlegget ditt der vi tippa når fødselen ville finne sted, men orka ikke leite lenger;) Hehe... Mener å huske jeg sto mellom 12. og 13. juli og falt ned på 13. altså idag, så jeg håper;) Hehe
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Oj, så spennende!! Håpe ho har lille babyen i armene sine nå, da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå