Gå til innhold

Stinelille *rope på*!


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å huske du inviterte oss til å gjette når babyen din ville bli født, så nå er jeg spent på om du har fått enda;) Har ikke vært her inne på noen dager nå, og kan ikke si at jeg har sett nicket ditt de gangene jeg har vært her nå... Prøvde å leite litt etter innlegget ditt der vi tippa når fødselen ville finne sted, men orka ikke leite lenger;) Hehe... Mener å huske jeg sto mellom 12. og 13. juli og falt ned på 13. altså idag, så jeg håper;) Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kjente vel noen rier i går... :)

Skrevet

Oj, så spennende!! Håpe ho har lille babyen i armene sine nå, da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...