lunatic Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Var til kontroll hos legen på fredag og huns krev opp at jeg var i uke 32. Jeg er såpass sveiseblind at jeg aldri klarer å passe på dette selv, så jeg må alltid inn på skjemaet mitt for å sjekke hvor langt jeg er kommet etc. Etter at jeg oppretta bruker her på BIM, fikk jeg spm om når min termin var, skrev inn 2/9 som er termindatoen min og nå idag når jeg logget på kom dene meld opp: "I dag er det søndag 13. juli. Du går nå i 34. svangerskapsuke og har 51 dager (7 uker) til termin tirsdag 2. september 2008." jeg forstår ikke dette jeg..... Kan noen vennligst forkklare? Er det "feil" hos alle her inne på BIM?
It's all about me Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Da har du antagelig skiftet uke i helgen og har 33 uker unnagjort. Bim derimot sier ikke hvor mange uker du har bak deg, men hvilken uke du holder på med. Altså du er 33 uker på vei, men går nå i nr.34.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period.aspx?id=635&day=21&month=1&year=2008&cyclus=28&f=t Du er 33+0 idag. Terminkalkulatoren på babyverden sier deg nøyaktig hvilken uke du er i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå