Gå til innhold

Dere som har blitt spådd ! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt spennende å bli spådd og har nå fått et svakt ja/ja av to stk at jeg kan være gravid denne pp, har IKM tirsdag så jeg kan alltids ta en test, men venter litt :)

 

Er det noen her som har blitt spådd og det stemte på?

 

Altså, ikke at dere har blitt spådd i f.eks september, men at dere har blitt spådd før i år og det stemte :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei jeg har tastet litt med som spår (har egen spåsiden på nettet nå) kunne for ca 1 år siden se en baby.. og jeg sa neeeii.. er ikke gravid, og planlegger det heller ikke.. men nå sitter jeg her da.. gravid i snart 6 månde.. hehe.. kom på det her om dagen, hva hun hadde "sett"

Skrevet

magicgate.no hun heter lill :o)

Skrevet

ok takk..er du registrert der?koster d noe å spør å sånn?

Skrevet

er ikke registrert, og ja, det koster, er ikke sikker på hvor mye... er flere som har den siden sammen.. men, er bare å spørre dem...

Skrevet

hmm spennende da:)

jeg fant lill..å hu tar 150 kr for en halvtime..men er så veldig skeptisk til sånnt..har brennt meg et par ganger på sånn..å mesteparten er bare tull..men..nyskjerrigheten min er jo så stor og når d gjelder sånnt så d er jo ikke rart jeg blir brennt noen ganger;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...