MrsMayer ♥ Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Jeg synes det er litt spennende å bli spådd og har nå fått et svakt ja/ja av to stk at jeg kan være gravid denne pp, har IKM tirsdag så jeg kan alltids ta en test, men venter litt Er det noen her som har blitt spådd og det stemte på? Altså, ikke at dere har blitt spådd i f.eks september, men at dere har blitt spådd før i år og det stemte
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 ei jeg har tastet litt med som spår (har egen spåsiden på nettet nå) kunne for ca 1 år siden se en baby.. og jeg sa neeeii.. er ikke gravid, og planlegger det heller ikke.. men nå sitter jeg her da.. gravid i snart 6 månde.. hehe.. kom på det her om dagen, hva hun hadde "sett"
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 magicgate.no hun heter lill )
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 ok takk..er du registrert der?koster d noe å spør å sånn?
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 er ikke registrert, og ja, det koster, er ikke sikker på hvor mye... er flere som har den siden sammen.. men, er bare å spørre dem...
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 hmm spennende da:) jeg fant lill..å hu tar 150 kr for en halvtime..men er så veldig skeptisk til sånnt..har brennt meg et par ganger på sånn..å mesteparten er bare tull..men..nyskjerrigheten min er jo så stor og når d gjelder sånnt så d er jo ikke rart jeg blir brennt noen ganger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå