Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Når han ser tv...snakker i tlf eller rett og slett når han snakker. Han klarer ikke slutte! Han er 30 år og ikke 5 :=) Er det vanlig tro?
teddybear Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Kjenner til det der, nytter ikke å få de til å slutte heller. Jeg bare ser på han, da trekker han hånda fort ut igjen, hehe. Tror ikke de tenker over det .
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Klør det? Få han til å bli mer klar over uvanen sin ved å si fra HVER GANG. Si det er flaut. At folk sikkert tror han har flatlus eller andre plager nedi der.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Hehehe.. må bare kommentere litt..Min tar seg på tissen når han må tisse han... ) Ikke blant folk da, men jeg smiler som regel og spør om han ikke kan springe å tisse først og snakke etterpå ;o)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Krev at han skal vaske hendene etter hver gang han gjør det. Da kan det hende han slutter for det gidder han sikkert ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå