Gå til innhold

Er det tradisjon å ha stripper i utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi skal gifte oss, er det ikke snakk om at sambo skal ha stripper i utdrikningslaget sitt. Hvor hører det hjemme liksom? Hadde dere godtatt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man er lost in the 80's så er det nok en tradisjon. Hvis man ikke er det så vil jeg svare nei. Vi hadde ikke stripper i noen av våres utdrikningslag og er i grunn veldig glad for det. Ikke min smak.

Skrevet

Hvis noen hadde arrangert stripping i samboer sitt utdrikningslag ville det blitt en fiasko..... men jeg ville jo ikke nektet.

Skrevet

Det er bare noe en del har fått for seg etter å ha sett amerikanske filmer.

Skrevet

er vel vanlig i usa/england, men ikke akkurat vanlig i norge nei... men kommer vel sakte men sikkert her også..

Hadde ikke godtatt det nei...

Hverken at han fikk ei til og strippe for meg, eller en for meg..

Skrevet

Dårlig stripping er ekstremt harry. Men om det hadde vært en del av underholdningen i min samboers utdrikningslag, så syns kanskje de det var artig da. Jeg greier ikke helt å la meg provosere av sånt..

Skrevet

Tja, er vel kanskje det innen noen (harry) miljø... Ingen jeg kjenner har hatt det :-)

Skrevet

Synes det er ganske harry ja. Men det er det mange ting i utdrikkningslag som er.

Skrevet

tja, det er ganske harry og jeg synes at utDRITningslag er sikkelig harry også jeg da!

hadde synes det vært greit om kjæresten skulle ha det, men ville ikke hatt det i mitt eget.

Skrevet

Jeg tror ikke mannen min hadde hatt stripper i sitt lag hvis han skulle hatt det. Tror de heller hadde vært ute i naturen og funnet på andre ting da det er mer hans stil. Hadde ikke blitt lei meg hvis han mot formodning hadde hatt stripper, for jeg føler meg ikke truet av det akkurat. Blir ikke sur eller bekymret hvis han har vært i utdrikningslag med stripper heller. Men må si at jeg syns det er utrolig harry og smakløst. Det syns han og.

Skrevet

Jeg er nok litt kjedelig..Hvis venninnene mine hadde arrangert et utdrikingslagt for å drite meg ut, hadde jeg ikke gått. Har sett sånne tullinger ute i byen som må gjøre alt mulig rart..Synes det er hyggeligere å spise en god middag med venninner.

Skrevet

Har vært i mange utdr.lag og det var stripper i kun et av dem.

ELENDIG "show"( eller hva man skal kalle det..).

Var ikke det i mitt eller mannens heller, så vil si det ikke er vanlig blant folk vi kjenner.

Skrevet

Ikke vanlig blant folk vi kjenner heller...

Skrevet

godtatt og godtatt!??? Er da ikke jeg som bestemmer hva hans venner ønsker å gjøre for sin venn på en sånn dag!!! Jeg er heldigvis så voksen at jeg ikke har behov for å være mamma for min egen voksne mann! Hva jeg syns om det, kan så være... men å sette ned foten som en annen matrone som skal styre alt min mann foretar seg utenfor hjemmets fire vegger, det holder jeg meg for god til! Syns faktisk det er ekstremt mye mere harry å si man ikke får lov til ting, eller ikke godtar at gutta gjør ting de ønsker å gjøre enn selve handlingen i seg selv! Er uansett stor forskjell på en stripper og en hore feks! Nei, bli voksne da! Greit dere ikke liker ditt eller datt, men å¨sitte å bestemme sånt!!! Stakkars mennene deres, hvordan tror dere vennene ser på dere da????

Skrevet

Tror ikke det er tradisjon nei, kjenner ingen som har hatt det.

Synes heller ikke at man kan nekte mannen/dama å ha det. Hva er man redd for? At han/hun skal ha sex med stripperen? Hvis det er årsaken til at man ikke godtar det, skjønner jeg ikke at man gifter jeg i det hele tatt, tillit er det viktigste i et forhold.

Skrevet

Han vil ikke ha det selv heller, så problemet er løst.

Skrevet

Om forlover eller en eller annen "god" venn hadde arrangert det, så hadde jeg alltids kunne leve med det;0) Hadde klart godtatt det; hadde jo ikke vært min manns ide, vel...

Heldigvis har han mer kreative venner enn som så :D

Endte opp på skikkelig guttetur, på leid herregård, med paintball, kaffekark og stamp! Visstnok en herrlig tur! Og det unner jeg ham virkelig:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...