___ Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Er det noen som har tips for hvordan og hvor jeg best kan få tak i biletter raskt fra Kjøbenhavn til Kroatsia? Søsteren min står igjen på flyplassen i Kjøbenhavn mens resten av fammilien kom med flyet. Hvis noen kan hjelpe så ta kontakt!
Gjest -<<- Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Det gjør hun vel egentlig enklest selv. Gå rundt til skrankene til de ulike selskapene og spør - de har nok en minst like oppdatert oversikt som du kan finne på nettet, og dessuten muligheten til å putte henne på fly som har fått en ledig plass veldig i siste liten. Men hadde hun ikke billett? I så fall bør vel flyselskapet ordne dette.
___ Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2008 De har av en eller annen grunn ikke oversikt over sine egne flighter og ledige plasser i skranken til SAS på flyplassen, men heldig vis har jeg funnet en grei flight, så det er i orden. Da søsteren min opplyste flightnummerene (må via Frankfurt) fant de den i skranken også, men til en pris på drøyt 8.000,-. Jeg betalte 1.700,- over nettet! Hun hadde foresten bilett, men passet hennes hadde løpt ut + at penger og kort, + all annen bagasje, forsvant med resten av fammilien som kom med flyet. Nå ser det uansett ut til å ha ordnet seg.
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Huff, for en trasig situasjon! Godt det ordnet seg da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå