Gummianda:) Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Fikk tidligere i dag beskjed om at min lille kusine var blitt drept i en rideulykke:( Hesten landet oppå henne. Og i tilegg har vi fått beskjed om at morfar ligger på det siste...så dette skal liksom være noe av det siste han får med seg her i verden:( Stakkars onkelen min var til stede da det skjedde, han hadde styrtet frem og forsøkt med munn til munn...men hun var bare helt borte... Tenk å se sitt eget barn dø....fy f.... Hun var alt for onkelen min, all fritiden hans gikk på å kjøre henne rundt på ridestevner osv.. Lille prinsessa hans det!
Northernlights Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Åååh ( Så forferdelig urettferdig =o( klem...
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Å, herregud, så utrolig trist å høre! :'( For en grusom ting å oppleve...
BettyBoob Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 nei gud så ufattelig trist! skjedde det i danmark? så en artikkel på nett nemlig... kondolerer, ta vare på hverandre i denne vonde tiden!
Amy - I love whales Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Så trist, vet ikke hva annet jeg skal si.
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Så utrolig trist. Klarer ikke forestille meg hvor grusomt det må være for foreldrene og familien i en slik stund. Er det hun på 18, som var i danmark? Hun bor rett her jeg bor ser du, er helt ufattelig.
NickNoLte Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 så fælt! leste det nettopp på aftenbladet.... og kom til å tenke på en tidligere kollega som hadde ei datter som driver med ridning. og hun bor på samme stedet... men jeg vet ikke hvor gammel datteren hennes er da.... men jeg kan ikke spekulere, det er ufattelig trist uansett!
Pille~Pernille Skrevet 13. juli 2008 #12 Skrevet 13. juli 2008 ... Satt akuratt og leste det på aftenposten. Kondolerer.
LizzyG Skrevet 13. juli 2008 #14 Skrevet 13. juli 2008 Forferdelig trist, og kodolerer så mye. Dere får trøste dere med at hun drev med noe hun virkelig elsket å drive med, og hun merket nok ingen ting.
Gummianda:) Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. juli 2008 Prøvde å sende en pm, men det dukker bare opp error.... Mammaen har mørkt hår og brune øyne iallefall...
blåbæret Skrevet 13. juli 2008 #17 Skrevet 13. juli 2008 Så ufattelig trist, jeg leste om det jeg også. Kondolerer til deg og resten av familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå