Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Ja, hvor er chartet ditt da? Hvis du registrerer deg på www.fertilityfriend.com, så tolker det programmet tempen for deg. Det er gratis. Så får du en adresse som er til tempene dine, slik at du kan skrive inn en link og andre kan se på chartet ditt. Du registrerer deg, så går på "sharing" i menyen til venstre, så "home page setup". Da står det en URL på toppen av den siden. Du kan endre det som står bak ".../home/" og velge det du vil bak det og trykke på lagre. Mitt f.eks er www.fertilityfriend.com/home/Elisabeth77, men jeg har ikke tempet på en stund. Lykke til!
£adybird Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Det var veldig vanskelig å registrere noe der. Jeg har noe jeg har laget selv i excel... Mye enklere...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Ja, FF er noe en må sette seg inn i sånn litt etter hvert.. Det er ganske avansert, men et fint verktøy når en blir vant til å bruke det. Hor ligger de temp-kurvene dine i exel da? Du kunne kanskje lagt dem ut som bilde på profilen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå