Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 hva menes med d? jeg venter nr 3 ..høres litt skummelt ut dette her hehe
Nr3påG3jenter:) Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Skummelt ja! Venter nr 3 jeg og... Hade termin 9 juli
Trulte76 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 jeg også venter nr 3 og skulle gjenre visst hva de mente med det..hørest litt sånn småskummelt ut ja
jente Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg venter også nr 3.. Jeg tror det menes med at nr 2 kommer raskere enn nr 1, mens nr 3 kan kommen enten raskt eller ta seg sin tid,, På meg kom nr 1 raskere enn nr 2, så jeg er spent på hva nr 3 gjør..
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 jeg hadde raske fødsler med begge mine..fortere med nr 2..de sa jeg ikke måtte vente hjemme når jeg kjennte d var i gang med nr 3 ,for d kunne være jeg ikke rakk til sykehuset tidsnok,siden jeg har 30 min p kjøre og.. sååå d blir spennenede dette..føler jp at d er flere mnd til noe skal skje .,,at d begynnerå å nerme seg er helt uvirkelig..føler meg ikke klar ennå hehe..
3barns mamma Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 jeg venter også nr 3 og har fått hørt dette... Så jeg spurte jordmor hva de mente. For jeg har hatt raske og enkle fødsler de to andre gangene, så jeg så for meg denne fødselen på flere døgn. Men det gikk visst mer på at det kunne starte/ gi seg opptil flere ganger før det virkelig satte igang. Selve fødselsforløpet var noe likt. Så jeg fikk beskjed om å dra med engang jeg kjente noe var på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå