Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Fint, og ikke mye brukt i den oppvoksende generasjonen
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Slett ikke oppbrukt, syns det er kjempefint!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Lurer på hvorfor dere e så opptatt av hva andre mener om navnet på barnet ditt?? Det er da deres valg. Man må da kunne ha litt egen dømmekraft.....? samme hva andre syntes vel??????
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 er jo lenge siden det navnet er blitt brukt. er jo greit å høre andre sine meninger.. kansje andre kommer på noe en selv ikke har tenkt på før. så kommer en på det når barnet er døpt så ops. ikke noe særlig..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Men hvis man syntes et navn er fint så hva er det man kan oppdage etter dåpen som en stor overraskelse???? at andre ikke liker det? Noe så dumt!!!!
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 nja. tenker ikke på det. tenker om det kunne være andre ting.. jeg sier ikke hva barnet mitt skal hete til noen fordi jeg vil ikke at noen skal tenke: ååååjaaaa. det vil jeg også bruke.. er ego på navn jeg hehe..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 offf er det mulig? skal du kanskje kjøpe rettighetene? Da slipper du det problemet..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #12 Skrevet 13. juli 2008 Cecilie var vel mest vanlig fra midten av 70-tallet.. ikke så vanlig hos barn nå såvidt jeg vet.. Søsteren min på 35 var en av ikke mindre enn 5 Cecilier på ett og samme fotballlag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå