Gå til innhold

Nedpress og bebisen beveger seg såå mye der nede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bra med nedpress og i tillegg kjenner jeg at bebisen beveger mye på seg, stur rompe og føtter opp i ribbeina mine og hendene og gjør ett eller annet nedi bekkenet og hodet presses litt nedover tror jeg.. ingen kynnere...

ikke direkte vondt, heller en litt rar følelse...

Er litt redd for at jeg ikke kjenner noenting før hodet til barnet er på vei ut av meg, men det er nok bare tull og tøys fra hodet mitt.

Mange rare tanker som kommer fram nå over termin altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei .. jeg har det akkurat det samme... og jeg lurer veldig ... har hatt masse kynnere de 3 siste dagene, og om fredagen hadde jeg termin.. skjer det no snart tro?? terminen din er?
Skrevet

Ul terminen min var 9. juli, så jeg venter å venter.

Trodde det ville bli roligere der inne nå, men av og til føler jeg det er alt for mye bevegelser inni her...

Vi får håpe det skjer noe veeeldig snart..

Skrevet

jeg har d og sånn,,men er ikke mer enn 33+3..kanskje mer sannsynlig at noe er på gang hos dere som er på overtid eller er nermere termin,enn d d er for oss som ennå har flere uker igjen..

jeg tror at mye av d som folk spør om her inne,enten om nedpress,kynnere,murringer ,stikkniger er ganske vanligt,hvertfall når d er så mangen som har d likt..:)

Skrevet

ja vi far hape pa det !

har du pr;vd kjerringraad?

Skrevet

Ja, har prøvd de fleste kjærringråd.

Men det med sexen fant jeg først ut at man bør ha sex morgen og kveld i tre dager etter hverandre, leste jeg et sted.

Jeg har bare hatt sex hver kveld over en uke.. må vel trå til litt oftere, kanskje det skjer noe da??

Skrevet

jeg har vært sånn i mange uker og sitter her ennå. men det er vel kanskje like greit for jeg er nå 37+5. men han må gjerne komme nå snart da=)

Skrevet

Jeg er 34+0 i dag og har hatt det slik et par-tre uker. Skjer ikke noe her, men det er samtidig litt tidlig. Får håpe det er mer reelt at det skjer noe hos dere som er rundt termin. Kjenner tydelige nedpress som forplanter seg i rygg og nedimellom-bakimellom og sterke kynnere. Er andregangs og merker alle disse tingene mye tidligere denne gangen. Alle slike tegn er jo positivt selv om det er ubehagelig og det er kroppen som forbereder seg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...