trillemamma Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Helt sykt. Har nettopp kommet hjem fra en uke i Danmark og det er noe av det rareste jeg har opplevd. På bilturen over fjellet til Kristiansand var det jo ganske varmt. Resultatet var føtter som vokste til nær det dobbelte og opprinnelig romslige sko som plutselig var for liten. Kvelden etter var føttene vokst enda mer og jeg lå da noen timer med beina oppå ryggen til sofaen, noe som hjalp mye. Nå vokser og krymper føttene mine i takt og utakt, alt etter aktivitet og temperaturforhold. Vet at det er normalt med vann i kroppen, men så mye? Er det flere som har opplevd dette?
jente Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Ja, jeg har mye vann i kroppen sær da føttene... Du skal passe på at det ikke er for mye,, Da må du få målt blodtrykket ditt.. Ødem kan ha sammen heng med svangerskapsforgiftning,, Jeg har slitt med høytblodtrykk også er det normalt igjen slik svinger det i sitt eget tempo.. Og nå i det siste har ødem kommet.. I går var alle tærene mine dobbelt så store og jeg ser ikke ankelen min lenger,,,
karianne87 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 jeg sliter også med stooore føtter, det ser nesten ut som at låra går rett i skoa (hvis jeg i det hele tatt får på meg sko da). sambo kaller meg storefot, noe som egentlig bare er litt søtt da men. i begynnelsen var jeg helt blå på føttene så store var de. men det er som du sier at jo varmerer det er desto større blir de. glad dette forsvinner etter fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå