<3 Lilly <3 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Reiste til sykehuset fredag kveld pga lite liv. Lå med ctg i en halv time. Ble derfra sendt til ul hvor de synes hun lå altfor stille. Der sjekket hun meg og jeg var moden, men ikke helt Ble så sendt tilbake til føden for å ta enda en ctg. Hvor de så ville sette meg igang om det ikke ble noe mer liv i henne. Men etter 15 minutter hørte jeg ett høyt knekk. Og vannet fosset. 20min senere kom jordmor med ett drypp for å sjekke om barnet tålte rier. Fordi hun virket så svak. Tålte hun ikke dette ble det ks. Lå da med dette dryppet i ca 40 min. Da var det så vondt at hun stoppet det. Men riene mine stoppet ikke. de ble værre og værre, til de ble en sammenhengende rie. Og jeg følte jeg virkelig måtte på do. Jordmor sjekket meg og fant 5 cm åpning. Da bar det rett inn på fødestuen hvor jeg etter en kort stund fikk en sinnsyk pressetrang. Hun sjekket igjen og ba meg presse alt jeg hadde for her var det helt åpent. kl:01.56 Etter 8 pressrien var Lilly ute. 3730g * 50cm * 35 hodemål I dag fikk vi reise hjem. Og nå ligger hun her god og mett i vuggen sin. Dette var en helt utrolig opplevelse. Veldig vondt (hadde ikke tid til bedøvelse, kun en kaldt klut i panna) men absolutt verdt det. Fikk 3 pyntesting. Til dere andre førstegangs som er redde for å være høylytt, være naken under fødselen, redd for å ha avføring under pressriene. Vær så snill å ikke bruk den siste tiden til å tenke på dette. Man glemmer slikt fullstendig. Det er overhode ingenting å bekymre seg for. Alt føles veldig naturlig. MASSE lykke til! Bilder ligger på filer. =)
Glederseg:) Har født!! Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Gratulerer masse med snuppa.. Så utrolig søt hun var... Kos dere masse framover...:)
Sommerbaby:) Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Gratulerer så mye, hun er aldeles nydeli:) Artig det lille du hadde med på slutten der, skal huske på det, for det var kloke ord:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Gratulerer så mye..nydelig jente...Håper det blir min tur snart...
<3 girls <3 Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 gratulerer..eg og vil att jenta mi skal hete lilly:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå