Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske individuelt, er det ikke? Jeg tenker som så at det er forskjell på hvor høy man er, om man har lange ben og kort overkropp eller korte ben og lang overkropp. Og hvor på magen navelen er plassert.. hehe.. Men i mitt tilfelle så var i allefall livmora over navelen (ca 1-2cm) på forrige kontroll. Da var jeg 20+4 :) Så den var vel oppunder navlen for litt siden da.. :)

Skrevet

jeg er jo som en smurf (1.58) å da burde jo livmora vært oppunder haka hehe.. men den er nok ikke så langt fra navlen forhold til de som er 1.75cm o.l.

Skrevet

Hehe... Ja, ikke vet jeg, jeg bare synser for det meste :P Men så lenge man er innenfor målene og har en jevn kurve så er det jo greit da... :) Hadde vært greit å hatt jordmorutdanning innimellom, kjekt å vite det meste liksom ;)

Skrevet

Toppen av livmor har akkurat kommet opp til navelen på meg... Kjenner det veldig godt! :-) Er 17+4!

Skrevet

åå så gøy :D åssen kjennes det ut? da kan du vel gå på do som normalt igjen da? heldiggris :)

Skrevet

Vet ikke om det har noe å si, men jeg er ganske lav (155 cm), og livmoren min hadde nådd til like unde navlen da jeg var på ordinær ultralyd, (0,5-1 cm under) men så viste det seg at jeg ikke var lenger enn 16 uker på vei...(15+5). Men, jeg er nok sikkert kortere fra bekkenet til navlen, enn noen som er lenger i overkroppen, ikke vet jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...