Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ville dere svart?

Vi har sagt til svigers at vi ikke ønsker at de kommer hit før babyen har meldt sin ankomst... sliten nok av dette, om jeg ikke skulle hatt sv.mor taslende rundt meg hele dagen. I tillegg bor vi i samme hus som mine foreldre...

Men nå er det tydelig at hun begynner å bli lei... 9dgr over i dag. Så meldingen tikker inn.. "greit at vi kommer på tirsdag??? " og selvfølgelig på min mobil, som hun ikke har ringt eller noe på evigheter til..

Har så j...lyst til å svare noe surt, men orker ikke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde da ikke være så vanskelig å forstå at man blir sliten nok bare av å gå så lenge over tiden om man ikke skal få besøk i tillegg.

Hadde sagt at jeg ikke orket noe besøk før babyen var kommet.

Skrevet

men det er jo det vi har sagt... blir smårar! For når hun først kommer har hun tenkt å være i 2-3uker... Jaja, er det rart man kvekser til kaillen av og til???

Skrevet

Si at du er sliten,,

Jeg fikk også en mld av kusinen til mannen min, hun og to av barnene hennes ville gjerne komme på besøk.,,

Jeg har fått beskjed av min lege om at jeg må ligge mye av dagen, har begynnede svangerkspsforgiftning og blodtrykk der etter,,

Jeg sa hva legen hadde sagt og at dem fikk heller komme en annen gang,,

Da ble hun sur, og jeg fikk ikke en gang en tekst mld tilbake fra henne,,

Men, det bryr jeg meg ingen ting om..

Så si ifra, det er du som sliter deg ut...

Dette er mitt 3. svangerskap og jeg har blitt "hardere"...

Skrevet

Oida. Det er en stund.. Nei, send emelding tilbake og si at du må få bli ferdig med fødsel og komme dere hjem igjen først.

Skrevet

visst hun skal være der 2-3 uker, hadde jeg nok sagt de kunne komme 1-2 uker etter fødselen. Dere trenger litt tid alene med babyen også.

Skrevet

helt enig, men kompromisset ble at hun kunne komme mens vi var på sykehuset, mot at hun ventet til vi hadde fått...

men nå har det ikke vært anna enn mas den siste mnd... nå skal vi ha nr2, så det er jo på en måte greit i forhold til storebror, men likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...