Gå til innhold

ooooh joy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg eeeeeeeeeendelig sluttet å blø og 1pp er i gang!!!!!!!!!!!!! Samboern var ikke helt ombord med å begynne prøvingen med en gang blødningene var over, men i går hoppet han ombord i båten med meg og vi hadde for første gang sex med hensikten om å bli gravide (forrige gang var det mildt sagt tilfeldig). Glede glede glede! jeg gliser og gliser :D babyønsket blir bare sterkere og sterkere her i gården.... I løpet av de siste ukene har mange kvinner i omgangskretsen min stått frem og fortalt at de har mistet iallefall en gang og så fått opptil flere friske barn etter den tid, det er kansje underlig og egoistisk, men det gjør så godt å vite at jeg er langt fra alene om dette. De som har vært gjennom det er mye flinkere til å skjønne hvordan det faktisk føles, og hvilke ord som lidrer.

Nå er det så mange planer som svirrer rundt inni hodet mitt, glade og gode planer! først og fremst planer om forføring av samboer så vi faktisk kan lage spireleif, planer om hvordan venner og familie skal informeres (morsomt å samle alle sammen og gi dem krus som det står: Verdens beste besteforelder/tante/oldemor/filletante på).

Nå ønsker jeg bare å spre glede, sommervarme og babystøv utover alle de tapre prøvere her på BIM.

Jeg er bombesikker på at alle frustrasjoner og ekle opplevelser kommer til å være verdt det når vi endelig får holde vår egen lille baby i armene. Når den måtte komme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...