Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hei.. Jeg hadde sex med en på nyttår, mens jeg og samboeren min hadde pause. Så ble vi sammen og jeg ble gravid i midten av februar, har termin i starten av november. Det er vel nødt til å være samboeren min som er faren da..? Går å tenker på dette hele veien..
Northernlights Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hvis terminen er i november, kommer det fra sex i februar.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Ja trodde og d, så da er d vel umulig at det er han andre?..:S
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 enkel hoderegning sier at det er samboeren din som er faren - hvordan kan du få det til å skulle være sjangs for at det er han andre??????? det er 2 mnd forskjell i tid - og du har da vel hatt mensen etter nyttår? gud, oppgitt over dumme mennesker....
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Det er fra februar ja Jeg og samboeren min hadde kun sex en gang den mnd mini ble til pga reising med jobbene, han er født i midten av oktober og ble "lagd" i slutten av januar
!!!! Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Samboern din er faren. Slutt å tenk på det, det ville vært en medisinsk rekord for spermoverlevelse. Start å nyt graviditeten og samboern din.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Du sier selv at du hadde sex med en annen på NYTTÅR, og sier også at du blei gravid i FEBRUAR, sier seg jo selv at det er samboeren din som er faren da vel? Hvis du ikke hadde sex med han andre igjen i februar da selvfølgelig...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Det er vanlige tanker dette og har lite å gjøre med HI's regneferdigheter... Av og til er det greit med bekreftelse utenifra (uansett om man VET svaret).
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Vet akurat hvordan du har det. Går igjennom samme greia akurat nå med dna test osv. Men til meg var det kun 3 uker imellom. Det kommer litt ann på når du hadde siste mens. Er jo heldigvis 1,5mnd mellom disse 2 til deg så hvis siste mens var fks midten av des og du ikke hadde sex med din samboer på dette tidspunkt så er det litt kjedelig situasjon, men har du hatt mens etter du lå med han andre er jo saken ganske grei og ikke noe mer og tenke på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå