¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hei alle sammen... Jeg er nå i min 12 uke, og magen har forsvunnet helt, eller i forhold til hva den var da! Har jo hørt at 2 gangs får fortere mage.. men pleier den å forsvinne litt også? Har mistet et par ganger før så jeg er litt urolig bare. Jeg tror jeg kjenner små spark, og bobblene, så det er jo veldig bra! Men jeg er jo slik i dette sv.skapet at jeg psyker meg ned før jeg skal til ul!!Og dette blir min 6 ul til nå, så er jo litt slitsomt. Får jo beskjed på mandag, men ville bare høre om flere fikk mage tidlig som så forsvant ... Har fremdeles slike mensen murringer...kan fosteret være dødt selv om jeg kjenner dem? Trodde liksom ikke livmoren vokste mer da... Oi glemte jo også å fortelle at jeg har små blødd/spottet litt av og til, men har sett hjertet slå i uke 9! Vet jo at det ikke er noe fasit på dette med graviditet..men godt å høre om fler har det slik som meg!
gullet0305+09 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 hei! Har hørt endel bli oppblåst rett og slett den første tiden, og så forsvinner det litt og dermed forsvinner også den magen en trodde en hadde. Jeg er også godt oppblåst - så intenst at jeg får ikke på meg buksene mine uten at det er ubehagelig. Så kanskje det er forklaringen?? Uansett, håper alt er ok når du kommer på ul på mandag!! :-)
Bic&Bac Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Jeg er 2. gangs, 9+6 i dag, og har ikke fått mage enda.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Takker for svar jenter! Håper og tror at alt er vel:)Tvi tvi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå