Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Jeg kjenner så nedpress, kjennes nesten ut som om det er en åpning der nede. Kommer en del utflod, men ikkeno blod, men jeg føler liksom at jeg må knipe igjen for at noe ikke skal falle ut. Jeg har trent bekkenmusklene siden jeg ble gravid nesten, så tror ikke de skal være slappe heller... Er bare i uke 15... Er så ubehagelig, og jeg blir så redd for at noe er galt. Kan det være sopp eller en uvi som gjør at det er ubehagelig? Noen som har hatt det likt eller har noen forslag? Prøvd å ringe både jordmor og lege, men begge er på ferie Æsj, alt en skal bekymre seg for... Har hatt det slik ei stunn nå, i begynnelsen kjente det ut som om det "rant" noe ut, men det gjør det altså ikke! Det begynte i uke 5 ca... Nå er det værre, og jeg blir litt bekymret! Det går sikkert bra, men trenger litt erfaringer før jeg drar på ferie
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 synes du skal ringe noen som vet.. sykehus, akuttmottak.. et eller annet...
Lille Lu Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Bekkenløsning kan i enkelte tilfeller beskrives som om noe er på vei ut.... Jeg har også hatt denne følelsen mer eller mindre hele svangerskapet - og da har jeg hatt bekkenløsning i symfysen. Det kan kanskje være dette for deg også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå