Gå til innhold

Nedpress... Hjelp noen? (samme som 2.tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner så nedpress, kjennes nesten ut som om det er en åpning der nede. Kommer en del utflod, men ikkeno blod, men jeg føler liksom at jeg må knipe igjen for at noe ikke skal falle ut. Jeg har trent bekkenmusklene siden jeg ble gravid nesten, så tror ikke de skal være slappe heller... Er bare i uke 15... Er så ubehagelig, og jeg blir så redd for at noe er galt. Kan det være sopp eller en uvi som gjør at det er ubehagelig? Noen som har hatt det likt eller har noen forslag? Prøvd å ringe både jordmor og lege, men begge er på ferie :( Æsj, alt en skal bekymre seg for...

 

Har hatt det slik ei stunn nå, i begynnelsen kjente det ut som om det "rant" noe ut, men det gjør det altså ikke! Det begynte i uke 5 ca... Nå er det værre, og jeg blir litt bekymret! Det går sikkert bra, men trenger litt erfaringer før jeg drar på ferie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her heller..?

Skrevet

synes du skal ringe noen som vet.. sykehus, akuttmottak.. et eller annet...

Skrevet

Bekkenløsning kan i enkelte tilfeller beskrives som om noe er på vei ut.... Jeg har også hatt denne følelsen mer eller mindre hele svangerskapet - og da har jeg hatt bekkenløsning i symfysen. Det kan kanskje være dette for deg også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...