to jenter og ett gull i magen Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 hva er fint og finne på med en 3 åring der? er det utflukter ellers som er fine og være med på der?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2008 dytter denne opp i dag jeg....
OneOfTheBoys Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Kanskje ikke den rette til å svare, men jeg var der selv når jeg var 4, 6 og 10 år (er nå 21). Vi var på delfin show, det var kjempe stas!!! Du kan også dra ut med båter med glassvegger, slik at du kan se på sjølivet under vann, mens dere er trygt i båten. Ellers så er jo stranden på Alcudia helt fantastisk. :) *Misunnelig* God tur!!!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 aaa takk:) var der i 2004 men uten barn. og var kaldt og fælt i januar så ingen opplevelse av mallorca egentlig he he:) gleder meg:) drar to uker den 12 august.
OneOfTheBoys Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Hehe, blir nok litt annerledes denne gangen da ja! Kommer nok til å reise til Alcudia neste gang jeg skal til syden og. Tror det er et av de beste stedene å dra med barn
atsjo Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Delfin show er sikkert gøy for en treåring også ja!=) Husker at hotellet vi bodde på å flere nabohotell hadde skikkelig underholdning for barna hver kveld omtrent i tilegg til barneklubb. Skal absolutt til mallorca med min gutt når han blir litt større.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Det er det delfinshowet, og så er det et par veldig bra sånne badeland med masse sklier osv der. Stranda er jo fantastisk! Og det er en god del sånne små lekeparker rundt omkring. En del av hotellene har også barneklubber. Ponniriding var det og der. God tur! *Misunnelig*
EnLitenPrins Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Var på Mallorca når jeg var 3,7 og 12 år SKAL tilbake dit med mine unger Fantastisk plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå