Gå til innhold

dere som har vært på mallorca, alcudia

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er fint og finne på med en 3 åring der? er det utflukter ellers som er fine og være med på der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp i dag jeg....

Skrevet

Kanskje ikke den rette til å svare, men jeg var der selv når jeg var 4, 6 og 10 år (er nå 21). Vi var på delfin show, det var kjempe stas!!! Du kan også dra ut med båter med glassvegger, slik at du kan se på sjølivet under vann, mens dere er trygt i båten.

Ellers så er jo stranden på Alcudia helt fantastisk. :):)

*Misunnelig* God tur!!! :)

Skrevet

aaa takk:) var der i 2004 men uten barn. og var kaldt og fælt i januar så ingen opplevelse av mallorca egentlig he he:)

gleder meg:) drar to uker den 12 august.

Skrevet

Hehe, blir nok litt annerledes denne gangen da ja! :) Kommer nok til å reise til Alcudia neste gang jeg skal til syden og. Tror det er et av de beste stedene å dra med barn :)

Skrevet

Delfin show er sikkert gøy for en treåring også ja!=)

Husker at hotellet vi bodde på å flere nabohotell hadde skikkelig underholdning for barna hver kveld omtrent i tilegg til barneklubb. Skal absolutt til mallorca med min gutt når han blir litt større.:)

Skrevet

Det er det delfinshowet, og så er det et par veldig bra sånne badeland med masse sklier osv der. Stranda er jo fantastisk! Og det er en god del sånne små lekeparker rundt omkring. En del av hotellene har også barneklubber. Ponniriding var det og der.

God tur! *Misunnelig* :)

Skrevet

Var på Mallorca når jeg var 3,7 og 12 år :) SKAL tilbake dit med mine unger :) Fantastisk plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...