Gå til innhold

Suppediett, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første, er det noen her med erfaringer angående denne dietten? ER det slik at man kun mister vann, eller ?? Ser dere forskjell på dere selv? er mage/lår/armer blitt noe mindre, eller er det kun vekten som viser mindre?

For det andre, man skal ikke drikke brus. Jeg er AVHENGIG av Cola Zero,vil dietten miste effekten om jeg drikker denne? Det er jo NULL kalorier i den.

Skal til syden om halvannen uke og vil miste noen kilo innen den tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd den, gikk ned 6 kilo på 1 uke. Om du må ha Zero, er det bare å drikke i vei, men da er ikke det vits i å følge en diett. Tror du får lyst på andre ting en Zero, siden du får i deg så mye væske, men ingenting av andre ting som feks brød,sjokolade osv.

Anbefaler deg å starte den dagen du er topp motivert.

Skrevet

Jeg går på den, gikk ned 4 kilo på en uke og ser det på kroppen min, du SKAL ikke drikke brus ikke farris engang dette går på at du ikke skal få i deg noe kunstig i det hele tatt bortsett fra buljongen du har i da men det er valgfritt, og det er ikke bedre å drikke cola zero selv om det ikke er noen kalorier i den, hvor kommer da den ekstreme søtsmaken fra? jo MASSE tilsettningstoffer, problemet er at kroppen din klarer ikke å behandle alle disse tilsettningsstoffene og derfor omdannes det til fett med engang! cola zero er IKKE bra i det heletatt!! kutt det ut med engang!! og dette kan jeg så det er ikke noe jeg bare spytter ut.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...