Scorpiogi Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Så det nye nicket ditt, gjett om jeg har flashback fra forrige runde nå ja ) hihi, det var litt artig ja
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hehe, så du husker det altså! Nesten så jeg håpet å gå på overtid for å kunne bruke vedhenget igjen. hihi (Men seriøst, nå som datoen er passert så merker jeg at jeg er litt mer utålmodig.... men går greit foreløpig altså)
Scorpiogi Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Hehe, ja jeg husker det godt ) Jeg følte meg vel likens, dvs jeg trodde jeg egentlig var elefant, og måtte gå like lenge gravid ) Når skal du på kontroll neste gang? Får du de ikke til å dra litt i tappen? Sånn det startet her sist, dvs de dro meg litt så fikk vi steng beskjed om å dra hjem og "kose" oss, funket som ei kule det
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Går bare til fastlegen (orket ikke det styret med jm og lege) og hun føler ikke at hun har kompetanse nok til å gjøre sånne ting (fastslå modenhet o.l.) Skal til legen på tirsdag, da. Håper å føde denne uka som kommer for etter det har legen ferie. Evt. så får jeg vel kanskje gå på de siste kontrollene på sykehuset. Han kommer når han kommer og etter sist forsøk på å "kose" han ut så frister det ikke til gjentagelse. Fytt i grisen det var ubehagelig nå altså. Vondt i hele kroppen, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå