1stor1liten =) Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 første gang jeg gidde mme til lillegutt brukte jeg Hipp. Den fikk han kjempevondt i magen av! Kjøpte så Nan h1 etter tips fra en bekjent at den var bra. Den har funka helt fint, men er jo litt dyr. Er det noe stor forskjell på Nan fra butikkhylla og den fra apoteket? ikke pris men pulveret.
BettyBoob Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 nan fra apoteket er jo gjerne for allergikere, ikke noe problem å bruke den vanlige så sant du ikke har blitt anbefalt noe annet fra hs f.eks. jeg ga vanlig nan til pjokken min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå