Gå til innhold

Hva tror dere? ang. MME


Anbefalte innlegg

Skrevet

første gang jeg gidde mme til lillegutt brukte jeg Hipp. Den fikk han kjempevondt i magen av! Kjøpte så Nan h1 etter tips fra en bekjent at den var bra. Den har funka helt fint, men er jo litt dyr. Er det noe stor forskjell på Nan fra butikkhylla og den fra apoteket? ikke pris men pulveret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nan fra apoteket er jo gjerne for allergikere, ikke noe problem å bruke den vanlige så sant du ikke har blitt anbefalt noe annet fra hs f.eks.

jeg ga vanlig nan til pjokken min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...