£adybird Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Vi har ei jente på 4,5 år. Hun har begynt å mase om at hun vil ha en lilleSØSTER. Vi prøver å bli gravide, men vil ikke si noe om det. Synes heler ikke vi skal si noe til henne før vi er 3 mnd på vei, men hva sier vi i mellomtiden? Jeg er ikke så flink til å lyve. Jeg føler hun ser det med en gang...
*venter på nr 2* Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Vi har en gutt på 5,5 som veldig gjerne vil bli storebror, han nevner det minst en gang i uken. Vi sier bare at han kanskje blir storebror en dag, men vi vet ikke om eller når. Dette godtar han. Men han tror jo også at mennesker blir laget på fabrikken, selv om han vet veldig godt at babyer ligger i magen til mammaen. :-)
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 hehe så søtt! jeg har et tantebarn som gjerne vil ha en storebror hehe.. litt vanskeligere å få til det men
blirjegsnartmamma Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg ville alltid ha en storebror, men han måtte være mørk! Jeg var 4 år og løp rundt mamma og ba om en "neger-storebror" (ikke heng meg, jeg vet at man ikke skal si det lenger) Ble forklart at det ikke helt fungerte sånn da Men jeg hadde hørt om adopsjon.. hehe Fikk det aldri da, men nå har lillesøstern min på 15 begynt å mase om en mørk lillebror.. Det ville sett litt rart ut føler jeg,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå