Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk barn i mai,å har enda ikke fått fødsels attesten...Skal den være så sein??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på saksbehandlingstid...Vi sendte inn brevet om navnevalg mandag, og onsdag fikk vi fødselsattesten i posten. Rask saksbehandling her:) (han ble født 3 juni).

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hvorfor er ikke du på msn, HÆ???? Og jeg som skal gå..

 

Nei, det skal ikke ta så lang tid altså. Men det er ferie og slikt nå, må vite... :o)

Skrevet

kommer vel an på om dere har sendt inn navnesøknaden det...

 

kan ikke sende ut fødselsattest uten navn på barnet

 

 

og så kan det jo hende at det er snakk om ferieavvikling her

Skrevet

Alt er sendt inn ja...Får vell bare vente å se :)

 

Palmesus...Har vært bissi bissi..Hihi!!!:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...