Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Jeg fikk barn i mai,å har enda ikke fått fødsels attesten...Skal den være så sein??
brooklyn Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Kommer vel an på saksbehandlingstid...Vi sendte inn brevet om navnevalg mandag, og onsdag fikk vi fødselsattesten i posten. Rask saksbehandling her:) (han ble født 3 juni).
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 hvorfor er ikke du på msn, HÆ???? Og jeg som skal gå.. Nei, det skal ikke ta så lang tid altså. Men det er ferie og slikt nå, må vite... )
dama Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 kommer vel an på om dere har sendt inn navnesøknaden det... kan ikke sende ut fødselsattest uten navn på barnet og så kan det jo hende at det er snakk om ferieavvikling her
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Alt er sendt inn ja...Får vell bare vente å se Palmesus...Har vært bissi bissi..Hihi!!!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå