Gå til innhold

Da er snart 1pp igang:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter bare på at mensen skal bli ferdig, så er vi igang. Jeg går inn i det med en skrekkblandet fryd...men har tenkt nøye gjennom dette, snakket med samboer om det og veid opp det positive og det negative mot hverandre. Vi kom frem til at det var mest positivt med det:D Så dette blir spennende, nå gleder jeg meg bare!=D det og ha noe som er vårt kjøtt og blod. og en liten en man kan lære alt det man selv har lært:)

Så hvis noen har lyst til å fortelle litt om når de ble gravide for første gang og komme med noen råd, så er det hjertelig velkomment:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til på ferden!

spennende spennende greier dette her:-D

Skrevet

Hei og hå!! Vi tok den samme besluttningen for en stund siden.....vi sluttet med P-pillen i november og har vært trofast til kondomen frem til nå, i forige måned begynnte jeg å observere når jeg har mensen....håpet på å ikke få den nå på onsdag, men den kom, så nå gjør vi et nytt forsøk denne mnd, så nå vil jeg bare at mensen skal bli ferdi og at vi kan fortsette å prøve, jeg ønsker dere lykke til på ferden, husk at det er vanskelig å ikke bli for spennt, men viktig å ikke stresse, kroppen gjør seg klar i sitt eget tempo. Vi snakkes!!

Skrevet

Lykke til til dere og:) Får håpe den sitter hos dere snart! Vi gleder oss kjempemasse, så nå håper jeg mensen er ferdig snart:D Det å være spent er ikke å unngå, men vil ikke stresse.

Snakkes ja:)

Skrevet

Hei! Vi skal også straks i gang med 1pp:D Har planlagt dette en stund og får TR i uke 30, så etter det er vi i gang og. Har venta på dette i flere mnd, slutta med p-piller i mai, men ville ha i gang kroppen før vi begynte og prøve. Og nå er tia her om 2 små uker. Er så utolig spent på om det vil gå på første forsøk! Ser at mange her bruker EL-tester og litt av hvert, men vi skal prøve uten først. Synes det blir mer spennende:P

Lykke til med å få spiren til å sette seg når dere begynner da!

Skrevet

Heisann og masse lykke til!:) Ja, dette er spennende! Sist satt spiren på første forsøk, nå er tiden kommet for oss til å prøve med nummer 2! Jeg er akkurat ferdig med mensen så har vel eggløsning tidlig i neste uke en gang. Håper det klaffer fort for oss alle!!

Skrevet

Så gøy at det er flere:) Vi får følge med hverandre, og holde kontakt. Prøving er spennende! Nå er mensen min over, så da braker det løs:D hoho..gruer med litt, men gleder meg mer!

Skrevet

Heihå:) er også i prøvinga! Venter fortsatt på mens.. ventet siden lørdag:p håper såå sterkt at knærten sitter snart:p har prøvd siden mai:)

lykke masse til:)

Skrevet

Da kunne jeg endelig bytte nicket mitt og ha med 1pp! Litt rart,men:D

Skrevet

Velkommen!

Håper du slipper å være på bli gravid så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...