Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Her er jeg.Innom på et treeeeegt nett.Har det topp =)) Sol,vind,måseskrik,masete unger,fred og ro,og snart en hage som ikke har vært så fin på 20år. =0) Vi har styra på siden vi kom,og nå er alt som da mormor regerte her. Jeg vil slett ikke hjem jeg....Har ikke vært en dråpe regn enda,og sola varmer selv om nordavinden er sur.Ungene har det topp.Di bor nesten i fjæra,og fanger diverse småkryp som svømmer rundt i bøtter og spann. Har ikke hadd det så fint på mange år jeg.... Da vi kom hit,våkna vi dagen etter med at det kom besøk hjemmefra.. Gjett om jeg ble overraska da...Di dro etter få dager,men det var kos å få vise frem stedet jeg vokste opp på. Jeg har også tatt en beslutning som gjør meg trist,men jeg måtte gjøre det for egen del.Jeg har skrevet fra meg all arv etter pappa.Jeg klarer ikke flere beskylninger om at jeg har tatt alt fra mine søsken.Så jeg tok en kopp,og et dukkehus,og takka for meg.Nå slipper jeg vertfall betale all gjeld og regninger på barndomshjemmet mitt alene.Nå må di betale selv,hehehe.....;o) Jeg bruker mammas sommerhus,og her er det jeg vil legge sjela mi inn for å ordne opp,alltid =) Ble også lovd at dette er mitt,så dere kan tro jeg er i himmelen!! Utsikten er bare helt flott.Sjø,midnattsol og noen fjell der ute i havgapet. Ville bare si at jeg har det bra.Jeg fant roen,og meg selv her.Jeg er et nytt menneske,rett og slett.Måtte det bare vare evig.... Ønsker alle sammen en videre fin sommer,og velkommen hjem klatten,og dere andre som har vært på ferie her og der. Skal komme sterkere tilbake.Nå skal jeg ut å trille rester av trærne.Mamma er helt i hundre over hjelpa.Hun gråter bare hun snakker om det vi har gjort til nå.Kan tro det varmer at jeg greide hjelpe mamma så mye her=) Å ser vi bort fra at vi i går ødela både motorsag og vaskemaskin,så er alt som det skal....hehehehe =) Å lille tussetussen springer barbeint her og oier.Ble sinna da han ikke greide fange måkene,men det gikk over...Han slo seg til ro med en gang.Da er det værre med di som står opp i 3 tiden på natta og hevder det er morgen,for sola skinner....Meeeen,vi KOSER oss glugg ihjel her. Mange gode klemmer til alle sammen,jeg savner dere masse!!!! "ship oh hoi" fra LatterKlatten nå også som....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Sender deg en diger klem jeg:-) Flott å se at du koser deg!!!
♥Snulder Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Så flott at du nyter ferien din! Det er deg jammen vel unnt!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Vel fortjent at du KOSER deg i ferien:o) Fortsatt god ferie, må ikke kose deg glugg i hjel da:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå