Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 I så fall er du hjertelig velkommen på visning hos meg imorgen og tirsdag kveld:-) http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13963930&sid=xz1cbaDlfs-300327&WT.svl=Link
Djoolia 07+08+12 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Nydelig hus da. Synd det ikke ligger i nærområdet
Masaili <3 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Kjempefint! Vi er på husjakt, men desverre ikke i det området!
NickNoLte Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 NEI!!! og det er sååå deilig å slippe å tråle finn.no dag inn og ut, samt visninger og budkrig som går langt over det du har råd til!! Nå har jeg nettopp kjøpt, og det er såå godt å vite! det nærmer seg overtagelsen, og jeg begynner å glede meg til jeg har fått ting og tang i orden! men... det blir nok en stund til enda, ferie, oppussing..... sikkert fint hus, men jeg har fått nok av finn for en stund, så jeg har ikke sett på den :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Er faktisk på husjakt og ser bla. i det området, men kommer nok ikke til å gå på visning før vi selv har solgt. Ellers flott hus...
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Skjønner den altså! Men kom allikevel:-) Vi har laang overtakelsestid om interessant:-)
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 ha ha ha... Veldig bra.. Hadde det vært ute for en måned siden så! Men nå har vi kjøpt på østmarkskollen. BW prosjektet
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Gratulerer med hus på Østmarkskollen da! BTW - Våglia er "higher class" enn de nye feltene, altså ;-P - hi-hi.
Store My Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 Er det ikke reklame som IKKE er lov på disse sidene da? Synes å huske at flere brukere har blitt truet med utestengning...
<3 qleopatrice <3 Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 Kjempefint hus! Vi bor i sandnes og prisene for et så fint hus er ihvertfall 3 mill. Får lyst å flytta langt vekk.. Lykke te med visning i mårå!
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #11 Skrevet 13. juli 2008 Javel. Ok - du får sende en mail til moderator da, så blir vel tråden sletta.
Store My Skrevet 13. juli 2008 #12 Skrevet 13. juli 2008 Nei, jeg har ikke tenkt å sende mail et eneste sted, synes bare det er litt merkelig at det skal være lov å reklamere for hus og ikke for andre ting - huset skal da vitterlig selges...
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #13 Skrevet 13. juli 2008 Men hvis du mener det er ulovlig på det grunnlaget, så kan du jo få det sletta:-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå