kleine Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hei, helt ny her jeg, har termin den første uken i januar:) Dette blir nummer 2 for meg, men noen år siden jeg fikk forrige da. Har bestilt 3d ultralyd rundt uke 25 på sandvikaklinikken, lurer på om noen andre har vært der og hvilke erfaringer dere har gjort dere? Litt tidlig enda, men begynner å tenke så smått på barnevogn. Liker den helt nye eaywalker sky. Noen med negative erfaringer eller noen som har hørt noe spesielt om den? Vil jo nødig kjøpe katta i sekken:) Ha en fin dag. Takk for bidrag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå