heisand? Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 hvor mange ganger daglig? min får til hvert måltid.
*Rutletutt* Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Jenten min er 11 1/2 mnd og jeg ammer henne fortsatt. Hun får pupp før frokostgrøten, før hun skal sove på formiddagen, når hun våkner av luren sin (etter frukt), mellom middag og kveldsgrøten og før hun skal sove.
heisand? Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 var litt usikker på om jeg ammet for mye. er vel sånn 5-6 ganger per dag.
4-barnsmamma :-) Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 mi også fikk vel omtrent 5-6 ganger ved ett år, nå er hun 1 1/2 og får kun morgen, evt midt på dagen hvis hun ber om det.
*Rutletutt* Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Kan det bli for mye? ;o) Nei, jeg vet ikke, jeg...fikk i allefall masse skryt på hs sist jeg var der da jeg sa at jeg ammet enda og hvor mye - så da er det vel greit...? Jeg ammer etter måltidene da, ellers ammer jeg henne mett. Hun tar ikke flaske eller melk på noen annen måte, så da er det frem med puppen;o) Hun drikker litt vann fra tutekopp til måltidene.
mamman til to gutter Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Mini er 1år og jeg ammer morgen og kveld. Jeg jobber og hadde ikke klart å amme til alle måltider pga det og ser ikke helt behovet heller... Har aldri ammet som tørstedrikk til måltidene. Har hele tiden gitt vann ved siden av maten og ammet kun i tillegg før han var oppe i fulle måltider. Hvis barnet ditt skal begynne i barnehagen snart, ville jeg begynt å kutte ned på ammingen før start der sånn at dere slipper å avvenne det samtidig som dere har tilvenning i barnehagen. Hvis du fortsatt skal gå hjemme med han, er det kun hva dere ønsker som bør avgjøre om du skal kutte ned på ammingen, men ernæringsmessig er ikke behovet der nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå