Gå til innhold

Nå må jeg bare syte litt;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så foranna sliten!!!

Jeg ble alene med barna i april, men det å bli alene var ikke egentlig en stor overang siden jeg var ganske så alene om omsorgen uansett... Men hadde ihvertfall mulighet til å sove ut engang imellom.

Nå har jeg ingen avlastning for minsten. Og han krever sinnsykt mye for tiden. Skal utforske alt, og da det som ikke er lov, sove er ikke gøy, han er veldig sutrete og en mammadalt uten like.

Jeg er lei av å si nei, lei av å være trøtt, lei av å være sur. Skulle ønske jeg hadde fått 1 døgn til å hente meg inn igjen. Jeg går jo kun på reserver!!!

Eldste er også veldig stri for tiden. Det har jo skjedd mye, det er vel sikkert grunnen.

Men i tillegg er jeg veldig bekymret for henne. Hun var gjennom utredning for eplepsi når hun var 3 år, og de kom frem til at det var sannsynlig at hun hadde det, men at de håpet det var barne eplepsi. Hun ha vært bra siden, så jeg kvittet meg men medisinen hun fikk i tilfelle anfall (Stesolid)

De siste ukene har hun blitt veldig glemsk, det er akkurat som hjernen kobler ut innimellom. Hun kan gå et sted, og ikke huske hvordan hun kom seg dit i neste sekund. Utrolig skremmende. Lurer på om det er eplepsien som har "kommet tilbake"

Ja,ja.. dette var dagens syteinnlegg. Jeg føler meg vel bedre snart;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk;-) Høres bra ut med litt oppmuntring.

Har ikke noe avlastning her nå ihvertfall... Blir bare litt mye innimellom, men føles sikkert bedre i morgen;-)

Skrevet

men har ikke pappaen ungene innimellom??...det må du kreve da.....dersom han ikke er tulling.....

send de på besteforeldre ferie......

du må jo få hvile deg....

Skrevet

Du må nok bare ta deg sammen.

Det skulle du kanskje tenkt på før du gikk fra mannen din... :P

Skrevet

Pappaen bor veldig langt unna, så det er ikke bare bare nå som han er så liten..

Besteforeldrene bor stort sett langt unna og, bortsett fra min mor som prioriterer helt andre ting.

Nå kommer gudskjelov pappaen til minstemann hit til søndag, så da får jeg nok hvilt meg ut;-)

Skrevet

Og magica fra tryll: Nice try, men gidder ikke å bruke energi på å la meg provosere.

Ha en fortsatt fin kveld;-)

Skrevet

Sorry, magica fra fyll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...