Gå til innhold

Nå lider mamma hjertet mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde utdrikningslag igår, og hadde det veldig gøy. Samboer hadde sitt også. Mini på 10mnd var hos svigers.

Problemet var at han begynte å få feber før jeg ble hentet av forloverne mine igår morges.. Men svigermor sa at det ordnet seg.. klarte å slappe av, men ble litt sint da jeg ikke fikk lov til å ha mobilen min selv under dagen. Dette bestemte forloveren mine.. Ei vennine skulle si ifra hvis jeg fikk tlf av svigermor..Vennina mi sa at alt gikk bra med han under dagen, at han bare var slapp, men hadde det bra. Jeg hadde fått sms fra svigermor..

Nå da de kom med han idag fikk jeg vite at de var på legevakta i går kveld!! Var visst bare virus eller noe sa legen, og han er bedre idag.. Men nå sitter jeg her og griner fordi jeg ikke var hos gutten min igår.. Har så dårlig samvittighet..

Måtte bare få dette ut jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Du visste ikke.

Du er der nå, det er det viktigste.

God bedring til gutten din :-)

Skrevet

Trenger ikke ha dårlig samvittighet for det. Du visste jo ikke det.

Og dessuten så tok nok hans besteforeldre godt vare på han. Og fikk nok masse omsorg med de.

Er nok værre for deg enn det var for han, men tanke på du var vekke.

Så det trenger du ikke føle noe på.

Men skjønner godt du føler det sånn..hadde sikkert jeg selv gjort også.

Skrevet

så så... den sekken vi mammaer har med dårlig samvittighet er stooor. skulle helst vært 20 plasser samtidig:-)

gutten din hadde det bra han vettu, og svigersene dine passet jo godt på han mens du hadde utdrikkingslaget ditt:-)

skal heller tenke på hvor artig du hadde det i går:-)

så koselig at du skal gifte deg da:-)

Skrevet

Uff av meg, så kjedelig! Skjønner godt at du føler det sånn, man vil så gjerne være der! Hadde de prøvd å få tak i deg? I såfall hadde jeg blitt kjempeirritert på forloveren! Selv om det var i beste mening at mobiltelefonen skulle bort.

Men kanskje svigermor hadde lyst til at du skulle kose deg i utdrikningslaget ditt og ville ordne opp selv?

Skjønner deg så godt, men kos deg heller med han nå - han er bedre, og klarte tydeligvis gårsdagen kjempefint, ellers hadde de ringt etter deg.

Skrevet

Skjønner deg veldig godt, tungt å ikke være sammen med barnet sitt når det ikke er friskt, men høres jo ut som det var kjekke besteforeldre som tok han med på legevakta for å sjekke det.. Gjordet de det bare for å være sikre eller var de redde for at det var mer alvorlig? Syns det var fint gjort iallefall.. Håper det ikke var sånn at du ikke fikk informasjon om at det skjedde slike ting fordi de "holdt det unna deg".

Ikke ha dårlig samvittighet, det beste du kan gjøre nå er jo ditt beste for barnet, altså det du gjør best: være mammaen! litt pause innimellom må vi ha uansett, og at han var pjusk i går på en såpass spesiell dag går helt fint.. Du er jo der nå og kan gi masse "mammalove".

Skrevet

Takk jenter, har vel egentlig tenkt det jeg og, men er så vondt å se han sånn.. Han ble verre utover dagen idag og.. Hadde 39,8 i et par timer istad.. Nå går sambo med han på armen imens jeg tar en pause fra en kok varm liten gutt.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...