Crazywoman Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 fikk det i forb. m fødsel. Har brukt Scheriprot i nesten 2 uker uten hjelp. Først salve, så stikkpille og salve. Blir ikke bedre..... Noen tips....
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Er det vondt eller er det bare det at de liksom henger der? Har nemlig blitt fortalt at man ofte ikke blir kvitt de helt, men kan ha en sånn skinnfell som henger der resten av livet. Ellers så bør du prøve å dytte de litt opp i endetarmen når du smører, men det har du sikkert gjort. Snakk med legen din. Hvis de er veldig plagsomme så kan du få de fjernet kirurgisk.
Crazywoman Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 hjelp! for livet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gjør ikke så vondt. litt når jeg må på do, ikke ellers.... er liksom bare noen klumper som er der... jeg vil ha de bort!!!!
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har samme problem. Jeg venter på rektoskopi, så vil de se hvordan og om de kan gjøre noe med det..... Vet ikke om du kan får stikkpiller uten resept, men jeg har mine på resept, og syns de lindrer litt... Mulig det kan være en sterkere type, eller om de bare ikke hjelper for deg
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Ja, men da bare som skinnfeller som henger og dingler da! Stilig!!!! hehe. Men det er nok helt sikkert en ide å gjøre så mye som mulig for å bli kvitt de nå så kanskje du slipper det problemet.
blåbæret Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Venninna mi måtte operere bort sine, var ingen kurer som hjalp...
Pirkeanonym Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Legen kan knytte en knute på den for å drepe den, så faller den av. Slik var det vertfall i gamle dager. Hehe. Hør med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå