Gå til innhold

2 mnd igjen og helt fortvilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ca to mnd til termin. En toåring som springer rundt beina mine i tre uker nå fordi barnehagen er stengt. SINNSYKE bekkensmerter. Fått henvisning til fysiot, men får ikke hjelp for det er fellesferie. Vet ikke hva jeg skal gjøre for ikke å bli alvorlig deprimert nå i tiden før barnet kommer. Hadde jeg bare kunnet beveget meg mer, men alt gjør vondt. Sitter bare å lengter til kvelden når jeg kan legge meg. Er det noen som har noen hotte tips om hvordan jeg skal få dagne til å gå fra soffaen? Evt. noen andre i neeesten samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon. Sliter med skikkelig bl og er generelt slapp og trøtt hele dagen.

Har en aktiv 2-åring som har hatt ferie siden 1. juli og skal ha ferie frem til midten av august. Sambo jobber en del for å kunne ta fri hele august, så 2-åringen og jeg er mye alene.

Nå er det heldigvis bare 3 uker til jeg skal ha keisersnitt og til sambo tar ferie, så jeg ser lyset i tunnelen nå.

I dag har sambo tatt med seg sønnen vår ut, så jeg sitter og slapper av med god samvittighet.

Alle er på ferie så ikke noe avlasting ellers.

Du har ingen som kan hjelpe deg med 2-åringen, da ?

Hvor bor du ? Vet at eventuelt Klinikk for alle på Majorstua har kort venteliste. Får omtrent time på dagen der : )

Skrevet

tusen takk for oppmuntrende ord:) Jeg har sendt deg en PM

Skrevet

Kommer ikke inn på siden min etter at jeg pyntet litt på nicket, så jeg får ikke lest mld før moderator fikser feilen : (

Skrevet

Kanskje du kommer inn hvis du trykker på nicket ditt i denne linken. Det gjorde jeg etter at jeg endret nick:)

Ellers er formen bedre nå. Syns egentlig dagene er verst. Selv om det er synd å si det puster jeg liksom lettet ut når hun er lagt godt under dynen. Litt sånn: jeg klarte denne dagen og.... Og så har jeg bestemt meg for å kontakte en akupunktør som jeg har hørt mye fint om. Håper hun kan hjelpe meg med bekkensmertene mine.

Håper du har hatt en fin dag for deg selv med bena høyt hevet over bakkenivå:))

Klemmer i bøttevis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...