Mamma2OO5 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Har begynt å gi sønnen min litt erstatning innimellom fordi jeg har hatt litt lite melk, for å venne han til å smake noe annet enn bare mm og fordi han er 4 mnd nå og kan godt få andre ting enn mm... MEN han har bltt så sinnsykt urolig! Han bæsjet nesten hver 14 dag når han fikk mm. Nå har det kommet hver dag en periode. Han fekter med armer og bein og tar sats og skyver seg oppover med beina. virker som om det er noe som plager han, men han skriker ikke. I går kveld derimot (fikk kun mme i flaske før han la seg, fra mam flaske) og etter et par timer våkner han og er heeeeeeelt fra seg. Skriker som om han skulle ha vondt noe sted. Kjente på magen hans at det romlet og surklet der nede..luft? bæsj som flytta på seg?? hehe jeg aner ikke hva det kan være. De mam flaskene skal jo være slik at man ikke svelger så mye luft... Men kan det være at han reagerer på noe i nutramigenen??
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Ja,de kan reagere på nutramigen. Men det med avføringa.. Men mm så tar det lengre tid før de går på do,med mme er det helt normalt at de bæsjer hver dag..
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Er babyen din melkeallergiker siden du gir ham Nutramigen? Min gutt er det og tåler ikke Nutramigen. Han kaster opp og får forstoppelse av melk, og kastet opp med en gang etter vi ga ham det. Jeg vil tro det er fordi Nutramigen er laget av spaltede melkeproteiner (tror jeg), og at han derfor reagerer også på disse. Vi har fått Neocate istedet, som er basert på aminosyrer og den tåler han fint.
Mamma2OO5 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Han får det fordi broren fikk det og vi hadde god erfaring med denne;o) Men jeg spiser alt mulig så jeg tror vel ikke han er allergisk akkurat. Eller er det sånn at de blir litt urolige når de får noe nytt når de er vant til bare mm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå