Fia1 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hei. er det flere som synes det er lite liv i magen? Jeg har 9 dager igjen til termin - første barnet. Jeg synes alle snakker om at de ikke får sove etc fordi det sparker så mye i magen. dette har jeg aldri opplevd. Har snakket med gynekologen min, og hun har sakt at alt er bra under alle ultralydene, men jeg er skeptisk alikevel... Hvor mange ganger bør jeg kjenne spark iløpet av en dag? Er 5 for lite? har masse kynnere - kanskje 30 ganger pr dag..
Sj¤kkus med prinsen i magen Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har en i magen som har vært rolig alle netter og aktiv når jeg er i bevegelse... det motsatte av hva jeg har hørt hos andre... Vet ikke hvor langt du er på vei, men på slutten sier de at hvis du kjenner 5 bevegelser/spark iløpet av 20 minutter en gang eller to om dagen, så er det greit, men hvis du ikke vil gå å tenke på det, så ring noen at du bekymrer deg! Jeg har bekymra meg for at jeg har en helt vill unge i magen... Kynnere vet jeg ingenting om, kjenner de ikke...
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 syns 5 ganger i løpet av dagen hørtes lite ut, men alle barn er jo forskjellige og har ulikt mønster. behøver jo absolutt ikke bety at det er noe galt. siden du har fått kontroll med ultralyd hos gynekologen din er sikkert alt helt fint også, men skjønner at du er bekymret. jeg har 8 dager til termin, og her er det bevegelser stort sett hele tiden. men min førstemann var mye roligere i magen, så helt klart forskjell fra baby til baby. Lykke til med snart fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå