Maud Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hei du, jeg ser at du har hatt slitsomme dager mens jeg har kost meg i solen. Jeg ser at du spør Trollmora om hennes manns helse. Fikk lyst til å fortelle deg om en av mine barndomsvenninner. Hun fikk påvist barneleddgikt da hun var temmelig liten (3-4 år). Den ærlige historien er nok at hun hadde mye vondt da vi var barn, men det hemmet henne aldri. Vi spilte fotball sammen, hun var aktiv i annen sport også. Noen operasjoner ble det i løpet av barneårene, noen store og en del små. Særlig fingrene hennes har vært vonde. Hun har fått masse god hjelp på raumatismesykehuset og har vært opptatt av at hun er seg selv og ikke den med leddgikt. Nå er hun 40 (tenk, så gamle er vi visst...) og lever like aktivt som hun alltid har gjort. Har et lite barn. Det er noen år siden hun kunne jobbe fullt, men hun har opprettholdt noe jobbing hele tiden. Jeg håper dere får noen svar etterhvert og at dere får klarere for dere hva dere har i vente. Stor klem til deg og lille Selma.
selma07 og engel Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Takk for historien, og tusen takk førr klæmmen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå