Gå til innhold

cla og trening,-noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte å ta cla på torsdag, har lest en del om det,og at man skal kunne tape opptil 10% kroppsfett på ett år.

jeg har trent fast siden februar,trener mellom 2-5 ganger i uka.

etter jeg har begynt med cla virker det som jeg svetter mer, og det vil vel også si at jeg kanskje forbrenner mer...

 

det jeg egentlig lurer på er om det er andre som bruker cla og trener som har merket om de svetter mer?

jeg trener mest kondis (spinning,step,løping på tredemølle),men også styrke. i dag løp jeg 4km interval og trente styrke i 30 min etterpå, har ikke pleid å svette noe når jeg trener styrke,-men det gjorde jeg i dag.

 

er takknemmlig for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...