Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hvorfor er alltid mannfolk så egoistiske? Huff. Bf har samvær annenhver helg fra lørdag til søndag. Åsså ska vi til Kr.sand sammen og da synes han vi kunne gjøre det hans helg... da slipper jo han så mye ansvar og bruke sine 'frihelger'. Han sa han ikke ville ha snuppa 2uker i sommerferien for han visste ikke hva han sku finne på så han ville dele det opp. Greit nok det. Hatt henne 4 dager - lørdag til onsdag... hans helg i tillegg. Så ska vi te Krsand - hans helg. Og det er det?! er vel egentlig ikke mer enn 2 dager dette her da, ikke noe i nærheten av 2 uker? Kan vel ikke telle med hans vanlige helger? Greit for meg, da får jeg mer tid med ungen. Hu sier hele tiden hu ikke vil til pappa og for det er så kjedelig der og han blir fryktelig sinna på henne av og til. Som forrige helg da hu hadde laget en ripe i kjøkkenbordet hans, han hadde kjeftet og tatt henne i armen og kastet skjeen i kummen så vann og skjeen spratt veggimellom og sånt. En ripe? Hvor mange riper og merker og ting ødelegger ikke små barn da? Han begynte ikke med overnatting for ungen var litt over 3år heller. Hans valg, ikke mitt. Prøvde få han til å gjøre noe jeg, men han turte ikke være alene med henne for han visste ikke hva han sku gjøre. Han var hos meg annenhver helg istedet, fra før hu ble født. Holdt på å gå på veggen etterhvert jeg. Da jeg dro for å finne på ting med mine venner da han var her ble han sur fordi jeg ikke spurte om han ville være med på feks kino... ?!?! Han er 35 og jeg er 24!! Nei, nå tar jeg av her snart. hehe Får heller gå å ta noe klesvask! God sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå