Gå til innhold

Hvor skal jeg gjøre av meg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småtroll 0-1 har mistet de anonyme, og nå er det ingen innlegg å herse med, uansett hvor mye jeg leter er det bare kjedelig og atter kjedelig!

Anonymsiden er jo underholdende, men der er jo alle like bitch som meg. Kjedelig...

Kranglesiden... trenger jeg si mer?

Skravlesiden kunne blitt bra, men der liker visst alle meg for den jeg er, og jeg føler meg nesten som en av dem nå...Heh

Kan noen tipse meg om et forum der jeg kan være gode gamle meg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellers så får du gå på støket å selge deg selv, sikkert mer for deg der enn her inne veit du=)

Skrevet

Jeg kan da ikke stå til ansvar for hva andre sier Ludderet, i en alder av det du er burde du kanskje ha lært det nå=) Og en liten anbefalling........ikke noe kritikk, men hehe.....fikk litt sånn barnehagevibber av det du skriver........men igjen så er jeg kjent med det siden jeg har en i barnehage og en i 4 klasse, så stå på=)

Skrevet

Les det du skrev nå Ludderet også prøver du å forstå hva du egentlig svarer på her?

Skrevet

Kan du ikke bare ryke og reise a?

Skrevet

Du får herse med meg den tiden som er igjen.

Skrevet

Du skal være HER de dagene du er i vanskelig humør, og så kan du være litt sånn rundt om kring nå du er mer grei.

Setter pris på at du ikke er blant verstingene på anonymforumet.

Mvh

Skrevet

Ok... Det har seg slik at jeg og ludderet ikke går så godt sammen...Jeg ser helst at hun holder seg på andre forum slik at jeg kan få ha kranglesiden helt for meg selv:-)

Skrevet

Så det er derfor du har drevet og emigrert til mindre egnede deler av denne nettsiden da yppert?

Foreslår at du også holder deg HER, og slutter å lage så mye ekstraarbeid for meg! Ikke for det, du har muligens vært ganske grei de siste dagene...

Skrevet

*flire*--------Yppert, du har vært ganske grei i det siste og jeg lurer på hvorfor?=)hehe

Skrevet

Hva???? Moderator Hannaha!!!!!! Du er klar over at slike ord ØDELEGGER mitt gode navn og rykte her inne på forumet:-) Jeg har vært utsatt for et arbeidsuhell så jeg sliter med strekkskader i alle fingrene på begge hendene.... Dette innlegget skrev jeg forøvrig med tærne:-)

Skrevet

Heyyyyyyy....Pell deg på et annet forum da Blondi:-)

Skrevet

For det første, så vet ikke du hva formaninger betyr engang:-) Og dessuten så har jeg... JEEEG!!!! FAKTISK tatt patent på å plage likskiten ut av anonyme kalkuner:-) Synes det er ufint av deg å prøve å konkurere meg ut der:-)

Skrevet

Mens dere sitter her å prøver å komme frem til hva og hvor så gjør jeg jobben=)

Skrevet

E6 eller jærnbanelinja er en fin tumlplass for deg.

Skrevet

Hjelper lite å diskutere med piri... Hun har hengt fitta til hersing, så hun er ikke tilbake før senhøsten:-) Halvparten av de faste her inne, er jo innavla bygdesklier som er opptatt med sitt på denne årstiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...