Gå til innhold

Nedpress...

Lille&Jeg + Bøllefrø :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner så nedpress, kjennes nesten ut som om det er en åpning der nede. Kommer en del utflod, men ikkeno blod, men jeg føler liksom at jeg må knipe igjen for at noe ikke skal falle ut. Jeg har trent bekkenmusklene siden jeg ble gravid nesten, så tror ikke de skal være slappe heller... Er bare i uke 15... Er så ubehagelig, og jeg blir så redd for at noe er galt. Kan det være sopp eller en uvi som gjør at det er ubehagelig? Noen som har hatt det likt eller har noen forslag? Prøvd å ringe både jordmor og lege, men begge er på ferie :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hvis legen din har ferie så har du rett på sjekk hos en vikar!!

Skrevet

Jeg var dær på torsdag... Han var veldig uærfaren med graviditet og jeg følte meg ikke bedre... Han hørte etter hjertelyden under ribbeina mine, og livmora har jo ikke kommet opp til navlen enda! Han fant den tilslutt litt av og på, og syntes tydelig det hele var ubehagelig og unskylte seg hele tiden. Så sa han bare at jeg fikk ta kontakt igjen! :(

Skrevet

Jeg ville forlangt å få snakket med en annen lege.

Hadde det sånn i forrige svangerskap. Nedpress og mye kynnere som startet tidlig i svangerskapet. Var ikke noe "galt", legen og jordmor mente bare at jeg burde ta det som et tegn på å ta det rolig.

Men få deg en skikkelig sjekk så du slipper bekymre deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...