Gå til innhold

Hva skal dere i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jobb jeg..Så skal jeg trene litt om det blir noen pause på meg=)

Mulig møte 2 venninner i kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først slappe av, og så få middagsgjester

Skrevet

Skal rive meg løs her nå og rydde litt etter ungene, så skal jeg bake ei kake, steke vafler før jeg skal i gang med middagen. Får kaffegjester seint i ettermiddag.

Skrevet

Jeg har satt en deig og skal snart bake ut til fletteloff + begynne snart med middagen. Vi får middagsgjest. :)

 

 

Skrevet

jeg har ryddet og vasket, ordnet opp etter harryhandelen i går og nå skal jeg bare slappe av. mulig jeg prøver meg på en liten løpetur etterpå om jeg orker...

 

lille er en tur på besøk hos mormor så deilig å kunne slappe av litt.

 

 

Skrevet

Har laget deilige matmuffins som vi skal kose oss med til lunch når mini våkner. Så blir det bare å slappe av og kose oss, mulig sambo og mini skulle en tur bort på lekeplassen mens jeg vasker litt. Middagen lager peppes for oss ;)

Skrevet

Sitte på hytta og kose :) Håper at solen titter frem over kragerø så vi kan sitte litt ute :)

Skrevet

Tja, sambo er ute med lillegutt. Vet ikke helt når de kommer hjem. Så da skal jeg bare slappe av så lenge. Nyter de dagene jeg er alene hjemme : )

Skrevet

Jeg har bursdag i dag. Så vi skal spise kake før vi reiser til Oslo på ferie.

Skrevet

Gratulerer med dagen baby 07.02.!

 

Jeg skal sitte i sofaen med data'n og håpe fyllesjuken går over...

Skrevet

Gratulerer med dagen baby 07.02:)))

Vi skal i bursdag og på hytta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...