Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hvordan teller man etter man har mista? Begynner man liksom på 1.pp igjen? Jeg tenker på i forbindelse m utredning. Vi har nå holdt på 8 mnd etter vi mista i uke 10, men prøvde jo en del mnd før det funket i høst og.
ikø29 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hei:-) Jeg tror det desverre er sånn at dere må ha mistet tre ganger for å få utredning for habituell abort (? mener det er sånn det skrives..). Men, etter som dere har prøvd så lenge burde det virkelig vært hjelp å få. Jeg ville gått til fastlegen for å begynne på utredning. Det finnes mange gode leger der ute som kan ta dere på alvor. Håper det ordner seg...
melkekua™ Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Hei! Jeg har aldri mistet, men etter 1 år med prøving ordnet jeg meg time hos fastlegen min. Fortalte henne hvordan ting lå an, fikk så henvisning til klinikk som driver med utredning. Så gå til fastlege din, så får du nok en henvisning videre ) Trist å høre om spiren din, håper du får en spire fort igjen som klamrer seg fast i 9 mnd ;o)
Randis Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Regnes fra 1pp dere begynte å prøve. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå