Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 har dere merket at magen har sunket? d har mn,å d er ikke så vanskelig å puste når jeg ligger på ryggen lenger.. har hatt en del kynnere å mensmurringer i d siste så kanskje d kan være at babyen har lagt seg lenger nedi bekkenet ?
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Magen min har hele tiden vært ganske lav, så har ikke merket noe forskjell hvert fall:) Men er rimelig sikker på at den ligger med hodet nedover, for føler ofte et veldig press på blæren og fremre, nedre side av livmoren hvis han rører på seg, så antar at det er hodet som er der
*min lille sin!* Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 hei , min lille bebis la seg ned i forrige uke (altså uke 32) har vært skikkelig plaga med mensmurring, stikking, riving og bekkene som du beskriver, er bombesikker på at jeg blir å føde før tide, var til legen her om dagen og han sa at dette var helt normalt , men måtte ta kontakt om d ble værre. i mitt tilfelle kalte legen dette for masrier. men det er jo mange som får dette tidlig og som går over tia.. men du spør om det er ungen som legger seg ned i bekkene , ja for hvær kynner/maseri så blir ungen pressa lengre ned/lagt mer til rette ... sånn jeg har skjønt det , men kan jo ha missforstått mye og da;) ta å rett på meg om jeg sier noe feil folks
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 jeg gidder ikke snakke med legen min om noenting hvertfall.han kan ikke noe om svangerskap virker d som...når jeg sa jeg hadde hatt mye mensmurringer å i forbindelse med dette ble jeg litt kvalm å fikk løs mage..da spurte han om d kunne være omgangssyken på gang..herregud,,jeg kjenner nå forskjell på d .. når jeg sa at magen var sunket så spurte han hva d var for no..at d hadde han aldri hørt om før.. så sa han at jeg skulle ringe til legevakten om murringene ble verre ..men d kommer jeg ikke til å gjøre hvertfall..ringer rett til føden jeg da..hva er vits med at jeg ringer legen,for så at kegen sender meg videre til føden hvis d skulle være noe..nei..jeg skal bytte fastlege..årh..er så irritert på han..ikke bare pga dette..men d er så mye.. jaija da fikk jeg sagt d og hehe
C@milla *EMIL* Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Tror egentlig ikke min har sunket noe jeg.. Har hatt en del økning i kynnere de siste døgna, men kjenner fremdeles rompa til babyen rett under ribbeinet på høyre siden.. Håper jo på at han skal legge seg til rette nedi bekkenet snart, siden han har holdt på å snudd seg att og frem en del.. vill ikke ha stumpen ned igjen ) Men tror kanskje at magen er litt lav hos meg, for har egentlig ikke noen problemer med pusten heller.. ikke andpusten eller noe, bare når jeg bøyer meg ;o)
C@milla *EMIL* Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Ps.. redorkide: hvilket legesenter sokner du til? Var det TYsvær du bodde i? Går selv der inne, på det nye på Aksdal senteret i tilfelle.. han synes jeg er supergrei(men kan sikkert være delte meninger der også)
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 c@milla: ja tysvær går jeg til..men på legesenteret..yngve johannsen.. hvem du går til? fazekas?
C@milla *EMIL* Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Jepp, koselig kar ) Har måttet inn der og få sykemelding siden mars, sist gang så var det litt småpreik og så: Ja du trenger sykemelding.. jadda - sier jeg.. må nå gå her å få det: SYnes det er kjekt å se deg jeg ) Sier Fazekas.. hihi.. joda.. greit det.
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 hehe jeg skal bytte lege men vet ikke hvem jeg skal ta..lurte litt på mattson..hvis du kjenner til hu? har vært fornøyd med jhu når jeg har vært der..hører på meg å tar ting alvorlig,sender meg i fra seg hvis hu er i tvil å sånn..synes sånne ting betyr mye og.. mens han jeg har nå..kjenner meg ikke igjen fra gang til gang..har gått til han i 7 år,å gått med de to andre hos han og,å likevel spør han meg om jeg har barn fra før..hallo?! nei sånn blir så useriøst at jeg blir irritert for hver gang jeg er hos han..
Trulte76 Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 jeg er litt usikker om min har synket..kanskje litt? Han har ligget godt nede i bekkenet i 2-3 uker nå. På kontroll på fredag så hadde hodet knapt festet seg også. Jeg også har mye kynnere for tiden. Synes jeg kjenner litt murringer også, så håper det bare er lell, at han blir der 5 uker til Jeg er 33+4 idag
jente Skrevet 13. juli 2008 #11 Skrevet 13. juli 2008 Jeg tror jenta vår la seg lenger nedover i bekkent i natt,, Da hadde jeg så vondt på ventste side, og den del kynnere,, Jeg måtte puste meg gjennom,
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 13. juli 2008 #12 Skrevet 13. juli 2008 Min mage har ikke sunket, men jeg har fått mye mer kynnere og mensmurringer de siste dagene. Er i uke 33.
C@milla *EMIL* Skrevet 13. juli 2008 #13 Skrevet 13. juli 2008 nei har ikkje hørt om hu, men har vel hørt om han du går til, søs og går der, og sier det samme.. Har vært hos Fazekas siden han kom eg, og liker han veldig godt-bryr seg og spør alltid om ting som har hendt tidligere..klisterhjerne den fyren ;o) Sendte meg til vurdering på kirurgisk med det kneet denne uka, så nå blir eg fulgt opp der med det også.. skreiv og at de ikkje fekk ta røntgen, gi steroid sprøyter osv.. i tilfelle de skulle "ha litt tungt" for det der ute .. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå