Gå til innhold

Noen her som er Jehovas Vitne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil fortelle litt om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har venner som er det-ikke vi...

Skrevet

Har en lov til å ha internett da? (*blond*)

Skrevet

Hæ? Våre venner har internett isåfall...

Skrevet

Min beste venninne er det, vet ikke helt hva jeg skal fortelle. Hun er vel som meg, bortsett fra at familien ikke feirer jul og bursdager. Hun går på møte et par dager i uka og leser i bibelen. Hun prøver ikke å frelse meg siden hun vet at jeg ikke er interessert, i egen øyne blir ikke hun frelst siden hun både røyker og drikke :))

Skrevet

hadde ei jente i klassen min på vgs som var det - hun gikk rundt på dører og greier - vi synes jo det hele var helt sinnsykt. vi var da 15-16 år :)

Skrevet

De jeg kjenner fester og drikker verre enn værst.

De har store ungdomstreff i ny og ne hvor det tar helt av.

Skrevet

Ett par brukere på jobben er Jehovas Vitner- men de er bannlyst av menigheten fordi de sov sammen en natt. Nå får ingen JV snakke med dem lenger.. Sykt! Paradis på Jord tror de jo på, at vi ikke kommer til himmelen, men at det kommer ett paradis på jord, men bare 14000 vil stå opp fra de døde.. Eller noe slik!

Skrevet

Hvorfor fokusere sånn på det "negative" eller på at f.eks. noen av dem drikker? Det jeg synes er interressant er deres tro og praksiser. Har dessverre ikke satt meg nok inn i det selv... Hva er du ute etter HI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...