4-barnsmamma :-) Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Hæ? Våre venner har internett isåfall...
Amy - I love whales Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Min beste venninne er det, vet ikke helt hva jeg skal fortelle. Hun er vel som meg, bortsett fra at familien ikke feirer jul og bursdager. Hun går på møte et par dager i uka og leser i bibelen. Hun prøver ikke å frelse meg siden hun vet at jeg ikke er interessert, i egen øyne blir ikke hun frelst siden hun både røyker og drikke )
BettyBoob Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 hadde ei jente i klassen min på vgs som var det - hun gikk rundt på dører og greier - vi synes jo det hele var helt sinnsykt. vi var da 15-16 år
guroa Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 De jeg kjenner fester og drikker verre enn værst. De har store ungdomstreff i ny og ne hvor det tar helt av.
Pirkeanonym Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Ett par brukere på jobben er Jehovas Vitner- men de er bannlyst av menigheten fordi de sov sammen en natt. Nå får ingen JV snakke med dem lenger.. Sykt! Paradis på Jord tror de jo på, at vi ikke kommer til himmelen, men at det kommer ett paradis på jord, men bare 14000 vil stå opp fra de døde.. Eller noe slik!
mamamaren Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 Hvorfor fokusere sånn på det "negative" eller på at f.eks. noen av dem drikker? Det jeg synes er interressant er deres tro og praksiser. Har dessverre ikke satt meg nok inn i det selv... Hva er du ute etter HI?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå