Gå til innhold

hvilken vogn skal/har dere kjøpt?


snuppeluppe

Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke bestemme meg. var lenge bestemt på buggis,men nå har jeg gått vekk fra den. Likte så godt brio sing, noen som har erfaring med den? hadde bestemt meg på forhånd at brio ikke var aktuelt merke.... jaja. ting snur plutselig.....

 

tenkt hvor enkelt det hadde vært hvis vi ikke hadde hatt så mange valgmuligheter......

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi kjøpt inn beb confort sin pakke med bag, sportsdel og bil sete. To av mine venninner har hatt den og er kjempe fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt Baby Best sin duo vogn som heter Trolley.

Kjøpte den på konkurs salg i Bergen i februar for kr 1000.

Men er veldig usikker. Har aldri hørt om vognen og ikke andre heller. Men vet den selges på Østlandet. Den er ihvertfall veldig fin å se på. Er mørkeblå. Veier 12 kg. 4-hjuls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å kjøpe Teutonia - antakeligvis 3-hjulingen spirit S3. Men det vendbare håndtaket på Mistral (Teutonia 4-hjuling) frister litt....vi får se. Skal bestille i løpet av de neste par ukene. Det er jo et hav av vogner der ute! Blir jo helt matt av å bare gå å kikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har One Tree Hill "Urban Jungel", jeg mener at dette er klart den beste vognen på markedet hvis man skal ha med tre hjul; den er lett i vekt, lett å legge sammen, lett å svinge, kommer inn i alle butikker/kasser, vognen er høyere oppe enn andre vogner så man har god kontakt med babyen sin! Det er kun en ting som er negativt, bagen kan ikke snus vekk fra mammaen, nå skal det sies at jeg ikke har sjekket ut årets modell da jeg har den fra før.

 

Eneste jeg kan se på som alternativ er BogaBoo men det er kun fordi den er fin å se på, der syns jeg bagen er veldig lav. One Tree Hill "Urban Jungel" har også den beste tvillingvogn/søskenvogn og trillingvogn for de det skulle være aktuelt for...

 

Smaken er forskjellig men dette mener i hvertfall jeg. Jeg kjøpte Teutonia først men fikk heldigvis lov å angre meg hos Fru Lyng i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Vi har kjøpt Teutonia spirit s3 med softbag, for den er romslig og god, og passer perfekt med Kaisers lammeskinnspose! :) (bagen er litt firkantet og det er også kaisers lammeskinnspose i enden, (litt nostalgisk utseende på den posen. Kjøpt hos barnashage.no. Suuuuper, i følge min venninne som har brukt samme pose tidligere!!!!...)

Vognen er veldig lun og god, noe som var en av våre kriterier da vi får høstbaby, og vinteren kan være nok så kald her i trondheim :) !!

 

Maaaange flotte vogner, og de aller fleste er kurante og tilfredstiller de flestes behov vil jeg tro! :) Så, mye kommer også an på smaken..hehe ;) og om man vil ha robust "allværsvogn", eller byvogn med litt mindre hjul. :)

 

Lykke til i barnevognjungelen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brio kombi. Kjøpte den på impuls på salg. Orket ikke bruke maaaasse tid på å manøvrere meg gjennom barnevogn-jungelen... Dessuten syntes jeg den var fin, og det gjør jeg fortsatt. Den er nok ganske tung, men vi trenger litt "pondus" når vi skal ferdes på Nordlandsveier om vinteren, så det er kanskje like greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endte opp med en tfk.

Hadde først kjøpt en brio sing men med nærmere ettertanke fant jeg ut at ligge stillingen på sportsdelen er mere sitte stilling.Så vi byttet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bestilte jeg meg Emmaljunga City Cross med City bag! Har vært usikker lenge, men denne virket lett å kjøre og tar ikke noe særlig plass når en legger den sammen. Litt skeptisk på om det er en god vintervogn bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt ei to år gammel pent brukt Emmaljunga Edge Duo Combi-vogn. Kjempefin og robust vogn. Stooor bag, som er perfekt for høst-/vinterbabyer. Super til vårt planlagte bruk.Dvs. lange trilleturer, både på asfalt og på litt mer ulendt underlag. Kanskje litt stor hvis du planlegger å vanke på kjøpesenter, men ellers aldeles ypperlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra om Teutonia Mistral og lurer på om jeg skal kjøpe den. Noen med erfaringer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi lander på en simo kombi her. Alternativet er emmaljunga,- men fydda, så dyr! Også er jo simo litt lettere da, og det ser jeg på som et pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en simo kombi 2006 modell, kjøpt brukt. Nydelig i olivengrønn og sort:)

 

Jeg hadde simo kombi til gutten min og var superfornøyd med den. Den vi har til lillemor er det vendbart styre på, det hadde jeg ikke sist. Har testa den nye vogna litt på storebror og den funker supert:)

 

Bagen er det god plass i og gutten min brukte sin bag lenge. Det ser jeg på som ganske vesentlig når man skal ha høstbaby. Storebror er augustgutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DA er en brun TFK Twinner Twist 2008 modell på vei heim til oss, med hardbag'er til! :)

Gleder meg til å få den hus og til å teste den... Hehe... :)

Har spøkt om å ha en potetsekk i kvar bag sånn at vi kan begynne å øvelseskjøre... Hehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...