Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 sitter her og lurer på hvordan andre oppfatter meg.... jeg er; 25år gift (med barnefar 40) 1 barn på snart 4 jobber mye (fra 7.00 - min. 15.30 + etter at datteren min har lagt seg) Flyttet hjemmefra som 16åring havnet på skråplanet, var på "bena igjen" som 18 åring... Leier 2 mannsbolig i Bærum
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 at du jobber og har barn reagerer jeg ikke på, heller ikke at du var på skråplanet - men aldersforskjeller lurer jeg alltid litt på
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 hmm... lurer på hva ang aldersforskjeller?
KaMa Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 En som har like stort behov for å få egoet sitt sleiket som så skrekkelig mange andre her inne, siden du gidder å legge ut et slikt innlegg.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Du er en helt normal 1 barns mor bodsatt i Bærum. Bakgrunnen din og aldersforskjellen til mannen din driter jeg i. Jobber kanskje litt mye, men det er det mange som gjør. Regner med du får betalt der efter.
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Mulig dette er litt på kanten kama av hva som er innenfor den hetsgrensen=)hehe
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 jeg lurer alltid litt når det er store aldersforskjeller rett og slett. ser for meg at han har hatt en liten midtlivskrise etter første ekteskap og så funnet seg ung snuppe som kone nr 2 er han så barnslig at han ikke matcher med damer på egen alder eller er det du som har det problemet? sånne ting lurer jeg på. men jeg dømmer ingen, bare nysgjerrighet rett og slett, da jeg aldri kunne tenkt meg å hooke opp med noen så mye eldre eller yngre enn meg selv, nettopp fordi folk da gjerne er på veldig forskjellige stadier i livene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå