Punktum ;-) Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Så er jeg endelig over i 2.trimester Jeg var såvidt innom 2.trimester ifjor, men mistet like etter, så jeg er fremdeles litt spent. Men det kjennes ut som at det skal gå bra denne gang Ville bare si hei
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hei og velkommen Håper det går bra denne gangen, å det gjør det helt sikkert Lykke til videre.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Gratulerer med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Håper du får en kjempe fin tid her inne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå