Gå til innhold

Stikkinger i underlivet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det pga at babyen presser seg nedover og at det modnes ordentlig der nede? Hadde stikkinger i underlivet i 3 timer i natt.. Lurte på om jeg skulle ringe til føden, men jeg har ikke gjort det enda..

Jeg fikk jo beskjed av dem i går at jeg er i startfasen på fødselen, så jeg regner egentlig med at det er derfor jeg kjenner disse stikkingene.

Har jeg rett eller er jeg heelt på jordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg det også, og jeg var å sjekka meg igår. Å der var det modning på gang gitt, så du er nok ikke helt på jordet nei;)

Skrevet

Åh.. Fikk du sjekka deg du da? Så morro.. Jeg fikk bare svar via telefonen jeg.. Når er det du har termin da? Jeg har termin 25 Juli..

Åssen er det de sjekker om det er modning?

Skrevet

Jeg hadde også intense stikkesmerter i natt, kjentes ut som noen vridde tak nede i underlivet påmeg, var sånn at jeg lå krøka sammen i senga for var så vondt, hatt den typen smerter i 2-3 dager spes på nattestid..

Skrevet

Jeg ringte inn til føden, bare for å høre om de trodde det kunne være modning på gang. Jordmora: "Ja, det høres absolutt ut som modning ja. Bare kom innom du, så ser vi på deg" Så da dro jeg inn da, siden hun var så hyggelig å hjelpsom. Tok blodtrykk, urin og målte pulsen til fosteret + mine sammentrekninger med ei maskin. Der var det mye regelmessige sammentrekninger ja. Men for å sjekke om modningene var virkelig igang, måtte jeg ta noe som lignet på GU, bare at hun kun kjente på livmortappen. Den skal visst krympe fra 4 cm til ingenting før mormunnen begynner å åpne seg sa hun. Min var nesten helt borte, så hun regna med at jeg snart ville begynne å åpne meg..jessda..Så alt fra i natt som var, til 1-2 uker før fødselen starter skikkelig sa hun. Men hun trodde det kom til å skje snart da=)

Skrevet

termin 30 juli forresten

Skrevet

Oi så spennende da ^^

Kunne ønske de sa at jeg kunne komme inn og.. Sånn at de fikk sjekka meg :P Men lillegutt kommer når han kommer uansett..

Skrevet

jeg også har merlet stikkinger de siste dagene, men det er mye i magen. helt nederst i magen. Rett over hårfestet på en måte, akkurat som om noen kjører en kniv inni magen. er det det samme? har kjent det noen ganger oppe i tunellen og, men mest i magen. vet han ligger godt i bekkenet, og det presser voldsomt nedover til tider.

Skrevet

Jeg kjenner det ikke så høyt oppe.. Jeg kjenner det mer på sidene av veggen på en måte.. Kjennes ut som han holder en stor nål i hånda og plager meg litt.. Føler meg litt som en woodoo dukke *ler*

Men når jeg kjenner disse stikkingene så får jeg vondt i korsryggen og.. Merkelig å kroppen henger sammen^^ hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...